مصطفی آزادبخت نسخه‌نویسی الکترونیک از سوی بیمه سلامت را مهم تلقی کرد و گفت: این اقدام باید زودتر اجرایی شود چراکه مزیت‌های بسیار زیادی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 22 July 2020
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه نسخه‌نویسی الکترونیک مزیت‌های زیادی دارد گفت: این طرح گامی در راستای دولت الکترونیک است و باید با قوت اجرا شود.
نسخه‌نویسی الکترونیک با قوت اجرا شود

به گزارش فارس، آزادبخت با اشاره به اینکه یکی از نقاط مثبت دولت گسترش بیمه‌های اجتماعی شهری و روستایی بوده است اظهار کرد: بیمه سلامت یکی از بیمه‌هایی بود که در این راستا خوب عمل کرد.

وی نسخه‌نویسی الکترونیک از سوی بیمه سلامت را مهم تلقی کرد و گفت: این اقدام باید زودتر اجرایی شود چراکه مزیت‌های بسیار زیادی را به دنبال دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: البته هرگاه می‌خواهیم از سنت به سمت مدرنیته حرکت کنیم، چون هنوز فرهنگ‌سازی کامل نشده ممکن است مقاومت‌هایی باشد، اما قطعا الکترونیکی شدن نسخه‌ها اقدامی مهم و ضروری است.

وی با تاکید به کسب علم روز از طریق اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک خاطرنشان کرد: امروز ایران در حال پیشرفت است و نسخه‌نویسی الکترونیک می‌تواند این راه را هموارتر کند.

آزادبخت با بیان اینکه دست‌اندرکاران بیمه سلامت باید بستر‌های لازم در نسخه‌نویسی الکترونیک را فراهم کنند تا این مهم اجرایی شود گفت: باید همه از این تکنولوژی بهره‌مند شوند و نباید برخی از آن محروم شوند.

وی با تاکید به نهادینه کردن نسخه‌نویسی الکترونیک تصریح کرد: این طرح باعث تسهیل در خدمت‌رسانی خواهد شد، مردم بدانند که نسخه‌نویسی الکترونیک از روند کاغذی بسیار بهتر و فراتر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه نسخه‌نویسی الکترونیک یکی از اولویت‌های بیمه سلامت است افزود: خوشبختانه در بیمه سلامت و بیمه روستایی و عشایری جزو استان‌های موفق کشور بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ‌سازی خوبی در شناخت مزیت‌های نسخه‌نویسی الکترونیک صورت گیرد گفت: نسخه‌نویسی الکترونیک گامی در راستای استقرار دولت الکترونیک است.

آزادبخت با اشاره با اینکه قطعا استفاده از تکنولوژی روز پیامد‌های مثبتی را خواهد داشت عنوان کرد: شاید ذهنیت این باشد که روش کاغذی راحت‌تر است، اما اینطور نیست و نسخه‌نویسی الکترونیک باعث ارائه خدمات بهتر و صرفه‌جویی در وقت خواهد شد ضمن اینکه استفاده از این تکنولوژی در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا نیز اقدامی ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین بیمه‌شدگان استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند و این از دو جنبه حائز اهمیت است یکی اینکه مسوولان بیمه سلامت بسیار خوب عمل کرده و بستر لازم را فراهم کرده‌اند و دوم اینکه مردم همکاری خوبی داشته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار