سرپرست پلیس امنیت اقتصادی البرزاعلام کرد: فردی که به صورت غیر مجاز اقدام به دریافت سوخت دارندگان سهمیه کرده و سپس چندین برابرقیمت دربازار به فروش می رساند، دراین استان دستگیر شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 21 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ بهرام افشاری گفت: درپی کشف ۲هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و دستگیری یکی از رانندگان حمل سوخت بررسی موضوع به صورت ویژه دردستور کارپلیس اقتصادی این استان قرارگرفت.

وی اضافه کرد:در بررسی تکمیلی پلیس مشخص شد که این فرد با تشکیل یک باند قاچاق ، به صورت غیرمجاز اقدام به دریافت سوخت دارندگان سهمیه کرده و آن ها را به چندین برابر به فروش می رساند.

افشاری خاطرنشان کرد که این متهم در عملیات گسترده پلیسی دستگیرشده و درتحقیقات صورت گرفته مشخص شد که تاکنون بیش از ۱۸۸ هزارلیتر سوخت قاچاق به این شیوه به فروش رسانده است.

وی با اشاره به اینکه تحققیات برروی این پرونده ادامه دارد گفت:  کارشناسان ارزش درآمد حاصل از فروش سوخت به صورت خارج از شبکه را بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرپرست  پلیس امنیت اقتصادی استان البرز افزود: در این زمینه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیربط شد. 

وی بیان داشت: یکی از ماموریت های مهم پلیس امنیت اقتصادی مبارزه با قاچاق سوخت است که پلیس این استان با جدیت با این معضل برخورد می کند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار