مدیر آبفای کرج با اشاره به اینکه بخشی از ساکنان منطقه حسین آباد مهرشهر طی تماس‌هایی اعلام کرده اند که آب این منطقه بوی ماهی می دهد، اظهار کرد: کیفیت آب مناطق مختلف کرج از جمله حسین آباد مهر شهر بالاتر از استانداردهای تعیین شده است و هیچ مشکلی ندارد.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ 21 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» شهرام حافظ گفت: اینکه آب منطقه حسین آباد مهرشهر گاه بوی ماهی می‌دهد به دو دلیل است اول اینکه بسیاری از مشترکین این منطقه به صورت مستقیم بر روی لوله‌های آب پمپ نصب کرده و دوم اینکه از عمر لوله‌های این منطقه مدت زیادی می‌گذرد و این لوله‌ها اغلب فرسوده شده‌ است.

وی افزود: مشترکین مطمئن باشند این بو هیچ تاثیری در کیفیت آب ندارد و می‌توانند با خیال راحت از آب لوله کشی استفاده کنند.

این مسئول در ادامه به علت قطعی آب در برخی مناطق کرج طی چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: طی چند روز گذشته به واسطه افزایش محسوس دما شاهد افزایش میزان مصرف برق و فشار مضاعف روی شبکه برق شهرستان بودیم که این امر باعث قطعی موقت برق در برخی مناطق شد.

حافظ اضافه کرد: وقتی برق قطع شود چاه‌های تامین آب نیز از مدار خارج می‌شوند و همین امر تامین آب مشترکان را با مشکل مواجه می‌کند.

مدیر آبفای کرج توضیح داد: با رایزنی که با شرکت توزیع نیروی برق استان صورت گرفته بنا شده در صورت فشار به شبکه برق و تصمیم برای قطع مقطعی برق این اتفاق در مناطقی بیفتد که جمعیت کمتری دارد.

وی در ادامه با اشاره به مشکل تامین آب شهرک بهارستان اضافه کرد: متولی تامین آب این شهرک 20 هزار نفره بخش خصوصی است و فعلا در کشمکش هستیم تا بتوانیم فرایند تامین آب را از آبرسان بخش خصوصی تحویل بگیریم و اگر نتیجه ندهد چاره‌ای جز مراجعه به دستگاه قضا نداریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار