رییس اداره امور اجتماعی فرمانداری کرج از آغاز طرح ضربتی جمع آوری متکدیان در کلانشهر کرج خبر داد و گفت: از روز گذشته بیش از 70 متکدی از اتباع پاکستانی جمع آوری، اعمال قانون و جهت بازگشت به موطن خود به دستگاه های مربوطه تحویل داده شدند.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 21 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» عملیات ضربتی جمع آوری متکدیان از سطح شهرستان کرج به دستور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج و با حضوردستگاه های عضو آغاز شد.

رییس اداره اجتماعی فرهنگی فرمانداری کرج با اعلام این خبر گفت: طرح جمع آوری متکدیان با مشارکت شهروندان و دستگاه های عضو ستاد ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی ( فرمانداری کرج ، معاونت خدمات شهری شهرداری کرج ، دستگاه قضایی ، نیروی انتظامی ، اتباع ، بهزیستی و کمیته امداد) از عصر دیروز در کلانشهر کرج آغاز شده است.

وی افزود : در این طرح بیش که از ۷۰ متکدی که عمدتا اتباع پاکستانی بودند از سطح شهر جمع آوری و جهت اعمال قانون و بازگشت به موطن خود تحویل دستگاه های مربوطه شدند.

موسوی با بیان اینکه برای تداوم این طرح و پاک کردن چهره شهر از این پدیده نامیمون نیازمند مشارکت و همراهی شهروندان هستیم گفت: این افراد علاوه بر نازیبا کردن چهره شهر بسیاری از بیماریها و دیگر مشکلات را نیز به سوغات می‌آورند.

وی ضمن درخواست همراهی از شهروندان عنوان کرد : در شرایطی که نیازمند واقعی در شهرمان کم نداریم، لذا روا نیست این کمک‌ها در مسیری نادرستی با سو استفاده از احساسات و عواطف پاک شهروندان به جیب عده‌ای سودجو و کلاهبردار برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار