مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با بیان اینکه استان البرز دارای 445 هزار مترمربع مرتع و اراضی ملی است، اظهار داشت: تلاش شده با برنامه‌های مختلف به نحو مطلوبی از  این اراضی و مراتع به طور مناسبی برای استفاده نسل‌های بعد نگهداری شود.
کد خبر: ۸۷۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 20 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» فرضی از برنامه‌های خوب دادگستری استان البرز  برای مقابله با تصرف اراضی ملی خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون با اقدامات خوب صورت گرفته از سوی ادارات ذیربط بخش زیادی از اراضی تصرف شده در استان البرز از دست متصرفین بازپس گرفته شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان البرز با عنوان اینکه مردم کلیدی‌ترین نقش را در بحث محافظت از مراتع را دارند، بیان کرد: آموزش‌هایی برای نحوه نگهداری و بهره برداری مناسب در جامعه و خصوصا جوامع روستایی البرز صورت گرفته است و در زمینه منابع طبیعی از ظرفیت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد استفاده می‌کنیم.
فرضی یکی از برنامه های منابع طبیعی را توسعه فضای سبز برای استفاده عمومی است، عنوان کرد: ایجاد بوستان‌های روستایی یکی از راه‌های تحقق این مهم است.

وی با بیان اینکه با اختصاص بوستان‌های روستایی برای تمام روستا‌های استان شاهد رشد هزارهکتاری فضای سبز در استان هستیم، تصریح کرد: تا پایان سال 20 روستای استان دارای بوستان روستایی می‌شوند،ایجاد این بوستان‌ها می‌تواند در راستای افزایش سرانه فضای سبز استان نقس مهمی ایفا کند. 

برچسب ها: حامد فرضی ، مراتع ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار