"ناهید بختیاری" کارمند انتظامی هرسین به عنوان بانوی نمونه حجاب و عفاف این شهرستان انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 19 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه خبری پلیس،مراسم تقدیر از بختیاری بانوی نمونه عفاف و حجاب هرسین با حضور سرهنگ "همت علی شکری" فرمانده انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولان بسیج جامعه زنان هرسین برگزار شد.

فوزیه بهرامی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان هرسین در این مراسم با تقدیر از اقدامات "ناهید بختیاری"، وی را نمونه یک زن موفق در جامعه دانست و گفت: حضور مستمر در عرصه انتظامی و خدمات شایسته ای که در حوزه کارهای مشاوره ای به عموم شهروندان ارائه کرده، قابل تقدیر است.

وی افزود: جامعه ما به چنین افرادی که دلسوزانه و برای رضایت الهی در راستای رفع مشکلات مردم و بازکردن گره از زندگی افراد تلاش می کنند، نیاز دارد.

بهرامی تصریح کرد: ارائه مشاوره های دقیق و کارشناسانه به مردم از سوی خانم بختیاری و دیگر همکاران وی علاوه بر اینکه پرونده های ارجائی به دستگاه و محاکم قضائی را کاهش داده باعث رفع بسیاری از کدورت ها و سوء تفاهم ها شده که ممکن بود به اختلافات بزرگتری منجر شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بانوان توانمند بسیاری در شهرستان هرسین هستند که با مسئولیت پذیری و دلسوزی جهت رفع مشکلات مردم تلاش می کنند که باید اقدامات آن ها برجسته و برای عموم بازگو شود.

وی گفت: پلیس هرسین باید به داشتن نیروهای ولایی و انقلابی مانند خانم بختیاری و دیگر کارکنان زن خود که با رعایت کامل حجاب در عرصه های اجتماعی حضور فعالی دارند افتخار و حمایت های مادی و معنوی لازم را از آنها به عمل آورد.

بهرامی همچنین در پایان از تلاش های سرهنگ شکری فرمانده انتظامی هرسین نیز قدردانی کرد و گفت: امنیت مطلوب فعلی که بانوان شهرستان نیز از آن برخوردار هستند حاصل تلاش های بی وقفه و شبانه روزی وی و دیگر کارکنان انتظامی هرسین است که جای تقدیر و تشکر دارد.

در این دیدار با اهدای لوح و هدیه از "ناهید بختیاری" کارمند بخش مشاوره انتظامی شهرستان هرسین تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار