جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان البرز ضمن ابراز نگرانی از روند صعودی مبتلایان به بیماری کرونا گفت: در صورت عدم همراهی و همکاری مردم شاهد وضعیت نامطلوبی در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 16 July 2020
به گزارش «تابناک البرز» علی درویش پور با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی البرز طی 24 ساعت گذشته تعداد مبتلایان و بستری های انجام شده بالا بوده و با سیر صعودی این بیماری مواجه هستیم.
وی افزود: استاندار محترم البرز به عنوان رئیس ستاد کرونای استان از وضعیت موجود بشدت ناراحت و نگران هستند و تمهیدات لازم را در خصوص کنترل این بیماری اتخاذ کرده و دستورات لازم را به مدیران دستگاه های اجرایی استان اعلام کرده اند.‌
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه بر اساس دستور استاندار البرز باهرگونه اهمال و کوتاهی مدیران برخورد لازم صورت می گیرد، یاداور شد: از جمله تمهیدات اندیشیده شده تشدید نظارت ها بر اصناف و ادارات استان به عنوان کانون های پرتراکم شهری است که باید با رعایت پروتکل های بهداشتی یاریگر مسئولان در امر مبارزه و کنترل شیوع بیماری باشند.
وی تاکید کرد: تا مادامی که همراهی و مشارکت مردم در کنار تدابیر مسئولان نباشد قادر نخواهیم بود بر این بیماری که تاکنون درمانی برای ان یافت نشده است، فائق اییم.
درویش پور تصریح کرد: هماهنگی با بانکهای استان در خصوص پذیرش کارت های ملی قدیمی به منظور جلوگیری از ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت، تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی، ادارات، اصناف، مراکز تفریحی و اقامتی و .... از جمله تدابیر اندیشیده در خصوص کاهش میزان ابتلای شهروندان به کرونا است که امیدواریم در کنار همراهی مردم شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار