رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد مدیریت کرونا در استان البرز، برگزاري مجالس ترحيم و زیارت اهل قبور در روزهای پنج شنبه و جمعه تا اطلاع ثانوي در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) ممنوع است.
کد خبر: ۸۷۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 16 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» حمید رضا عسگری اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد مدیریت کرونا در استان البرز ودر راستای صیانت از سلامت مراجعین ، گلزار شهدای بهشت سکینه (س) از فردا 26 تیرماه تا اطلاع ثانوی در روزهای پنج شنبه و جمعه تعطیل می باشد.

وی تصریح کرد: آئین خاکسپاري اموات در تمام روزهای هفته با حضور حداقل افراد از بستگان درجه یک متوفي و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتي انجام می گیرد.

عسگری اضافه کرد : سلامت شهروندان برای ما بسیار اهمیت دارد لذا درخواست داریم تا به طور جدی از حضور در آرامستان جهت زیارت اهل قبور در ایام هفته نیز خودداری گردد.
وی در پایان با اشاره به اینکه اعمال محدودیت ها به جهت حفظ سلامت مراجعین و کارکنان و همچنین کاهش زنجیره انتقال است تاکید کرد: انتظار می رود با توجه به شرایط موجود شهروندان نهایت همکاری را با این سازمان داشته باشند تا با همکاری یکدیگر از این بحران عبور کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار