سرپرست بورس منطقه‌ای کرمانشاه از صدور بیش از ۳۵۰ هزار کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در سه ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 14 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،اعظم فرجی ، با اشاره به افزایش قابل توجه استقبال مردم برای ورود به بازار سرمایه، اظهار کرد: طی سه ماهه امسال 350 هزار و 716 کد معاملاتی جدید در کرمانشاه صادر شده که بیانگر تعداد سرمایه‌گذاران جدید در بازار سرمایه است.

وی از رشد قابل توجه متقاضیان ورود به بازار سرمایه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در سه ماهه سال 1398 فقط 166 کد معاملاتی جدید ایجاد شده بود.

سرپرست بورس منطقه‌ای کرمانشاه خاطرنشان کرد: در تمام سال 1398 نیز در مجموع 71 هزار و 85 کد معاملاتی جدید داشتیم که تعداد کدهای سه ماهه امسال چند برابر مجموع کدهای سال 1398 است.

به گفته فرجی، در حال حاضر 454 هزار و 418 کد معاملاتی در استان کرمانشاه وجود دارد که عمده آن مربوط به سه ماهه امسال بوده است.

وی به افرادی که به تازگی کد معاملاتی دریافت کرده و قصد ورود به بازار سرمایه را دارند توصیه کرد، حتما آموزش‌های لازم را برای فعالیت در بازار سرمایه از طریق کلاس‌های آموزشی و منابع مختلف دریافت کنند.

سرپرست بورس منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه بهتر است افراد تازه وارد عمدتا سراغ سهام شرکت‌های بنیادین و قدرتمند بروند، خاطرنشان کرد: همه باید بدانند بازار سرمایه بازاری پرریسک است که حتی در زمان روند صعودی همواره امکان اصلاح قیمت‌ها را دارد.

فرجی مهمترین نکته برای ورود به بازار سرمایه را انتخاب صحیح دانست و تاکید کرد: سرمایه‌گذاران باید بدانند چه سهامی را چه زمانی خریداری کنند و کی بفروشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار