فرمانده هوانیروز ارتش گفت: نهضت خانه‌دار شدن ارتشیان در کشور راه افتاده است.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ 14 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امیر یوسف قربانی، امروز (24 تیر) در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوع خانه‌دار شدن ارتشیان یکی از دغدغه‌های فرماندهان ارتش است، اظهار کرد: نهضت خانه دار شدن در ارتش و نیروی زمینی راه افتاده تا دغدغه ارتشیان کم شود.

وی اضافه کرد: یک کار جهادی در بحث خانه‌دار شدن کارکنان ارتش در کشور در حال انجام است تا کارکنان ارتش و خانواده‌هایشان سقفی روی سرشان باشد و بتوانند با آرامش و امنیت خاطر زندگی کنند.

به گزارش ایسنا، مصطفی کشاورز مدیر پروژه شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این زمین 94 هکتاری قرار شده در اختیار ارتشیان قرار گیرد که کارهای مطالعاتی آن در دست انجام است.

وی با بیان اینکه بعد از آماده شدن زیرساخت‌های پروژه تعداد منازل مسکونی که قرار است در این شهرک احداث شود مشخص می شود، گفت: چون هنوز جانمایی پروژه انجام نشده، اظهار نظر در مورد تعداد منازلی که قرار است ساخته شود، زود است.

کشاورز ادامه داد: کارهای مرتبط با خاک برداری و زیر ساختی پروژه حداقل بین شش تا هشت ماه زمان می برد و امیدواریم پروژه ظرف یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

قرار است زمین های شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه با اولویت کارکنانی که قبلا ساکن منازل این منطقه بوده و مشکل مسکن دارند، به ارتشیان واگذار شود.

شهرداری و شورای شهر بیستون نیز در جریان اجرای این پروژه پیگیری و تلاش بسیاری داشتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار