سینا مهراد، ریحانه پارسا، سامان صفاری، سانیا سالاری و مریم مومن که با سریالی پربیننده در تلویزیون مشهور شدند، اکنون چه می‌کنند؟
کد خبر: ۸۷۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۳ 14 July 2020

در دو سال گذشته، چند چهره‌ جوان و جدید مانند ریحانه پارسا، سانیا سالاری، سامان صفاری، سینا مهراد، مریم مومن و المیرا دهقانی با سریال‌های پربیننده‌ای پا به قاب تلویزیون گذاشتند که حسابی گل کردند و به خوبی به مخاطبان معرفی شدند. حضور در این سریال‌ها، باعث شد برای بعضی از آن‌ها باب ورود به سینما و بازی در دیگر آثار تلویزیونی باز شود، اما برای بعضی از آن‌ها، در ادامه حضور در عرصه بازیگری، اتفاق ویژه‌ای نیفتاد. به بهانه حضور پررنگ ریحانه پارسا در عرصه بازیگری، نگاهی داشتیم به فعالیت‌های بعدی و جایگاه فعلی چهره‌هایی که مانند او، با سریال پربیننده‌ای شناخته و مطرح شدند.
 

ریحانه پارسا

 

تابستان 97 سریال «پدر» از شبکه 2 روی آنتن رفت و توجه مخاطبان تلویزیون را جلب کرد. علاوه بر بازیگران باسابقه، مانند مهدی سلطانی و لعیا زنگنه، دو چهره جوان و تازه نیز در این مجموعه بازی می‌کردند که نقش‌های اصلی سریال را برعهده داشتند. یکی از این چهره‌ها، ریحانه پارسا بود که به دلیل نقش جذاب و مهمی که در قصه داشت، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و حضور موفقی در اولین تجربه بازیگری خود داشت. پارسا پس از سریال پدر، حضور پررنگی را هم روی صحنه تئاتر تجربه کرد. او سال گذشته با بازی در فیلم «خوب بد جلف 2»، وارد سینما شد و به تازگی با بازی در سه فیلم کمدی «کوسه»، «گشت 3» و «رقصنده»، روزهای پرکاری را سپری کرده است.


المیرا دهقانی

 

المیرا دهقانی برخلاف بعضی از بازیگران این فهرست، تا پیش از بازی در سریال «لحظه گرگ و میش»، سابقه بازی نقش‌های کوتاهی در سریال‌هایی مانند «همه چیز آنجاست»، «هشت و نیم دقیقه» و «سایه‌بان» را داشت و «لحظه گرگ و میش» اولین تجربه بازیگری او نبود؛ اما در این مجموعه یکی از نقش‌های اصلی را ایفا کرد و با این سریال شناخته ‌شد. این سریال از نظر تعدد مرگ شخصیت‌ها، ریتم کُند و بعضی اتفاقات در قصه، مورد انتقاد بود اما بینندگان قابل توجهی داشت. دهقانی پس از این سریال در فیلم یا مجموعه تلویزیونی دیگری بازی نکرده و مهرماه سال 98 برای بازی در تئاتر «نیمه تاریک ماه» به کارگردانی داوود بنی‌اردلان روی صحنه رفته بود.


سانیا سالاری

 

سانیا سالاری مرداد سال 97، برای اولین‌بار با سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی، در تلویزیون دیده شد. این بازیگر پیش از «دلدادگان»، تجربه بازی در یک فیلم سینمایی و تئاتر را داشت اما بازی در نقش «ارغوان» در این مجموعه، باعث شد او تبدیل به چهره شناخته شده‌ای شود و اولین حضورش در تلویزیون موفقیت‌آمیز باشد. این بازیگر، پس از سریال «دلدادگان»، همچنان حضور خود را در تئاتر حفظ کرده، اما در فیلم یا سریال دیگری بازی نکرده است. او سال گذشته تنها در مستند داستانی «مدگ‌ها» که به زبان بلوچی یعنی «ملخ‌ها»، در نقش کاراکتری به نام «بهار» حضور داشت. سالاری تنها بازیگر شناخته شده این مستند است و بقیه بازیگران آن بومی هستند.


سامان صفاری

 

سامان صفاری یکی دیگر از بازیگران سریال «دلدادگان» بود که با این مجموعه به شهرت رسید. این بازیگر پیشتر، در فیلم کمدی «پارادایس»، «شیار 143» و سریال «سایه‌بان»، نقش کوتاهی بازی کرده بود؛ اما حضور در سریال «دلدادگان»، او را به چهره شناخته شده‌ای تبدیل کرد. سامان صفاری در این سریال نقش یک مامور مخفی را بازی می‌کرد که طی ماموریت خود، به دختری که بر اساس نقشه با وی تماس داشت، علاقه‌مند می‌شد. نقش این بازیگر نیز، در سریال مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. سامان صفاری پس از سریال «دلدادگان» در مینی سریال اینترنتی «دومینو» بازی کرد که دیده نشد و اکنون، مشغول بازی در سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی است.

سینا مهراد

 

سینا مهراد فرزند سعید سهیلی، با سریال «پدر» شناخته شد. او پیش از این سریال، در مجموعه «سایه‌بان» و «پرده‌نشین» بازی کرده بود؛ اما نقش کوتاهی که در این سریال‌ها داشت، تاثیر مهمی در شناخته شدن او نداشت. سینا مهراد در سریال «پدر» نقش پسر خوب و با ایمانی را بازی می‌کرد که طی اتفاقاتی با دختری که در دانشگاه با او آشنا شده بود و از نظر اعتقادات نقطه مقابل او قرار داشت، ازدواج می‌کرد. شخصیت او مورد پسند مخاطبان قرار گرفت و مرگ این کاراکتر در قصه، انتقادهای فراوان مخاطبان را به دنبال داشت. مهراد پس از سریال «پدر»، در فیلم کمدی «ژن خوک» ساخته پدرش، برای اولین‌بار بازی در فیلم کمدی را تجربه و سال 98 هم در سریال «آقازاده» بازی کرد.

مریم مومن

 

مریم مومن مانند ریحانه پارسا، با سریال تاریخی «بانوی عمارت» که دی‌ماه سال 97 روی آنتن رفت، وارد عرصه بازیگری شد و در اولین تجربه حرفه‌ای خود، با این سریال حضور موفقی در قاب تلویزیون داشت. بازی خوب او باعث شد که مخاطبان خیلی زود این چهره تازه را به عنوان یکی از نقش‌های اصلی سریال بپذیرند. او نیز مانند سانیا سالاری جزو چهره‌های کم‌کار این فهرست پس از به شهرت رسیدن است. مریم مومن دو سال پس از سریال پربیننده «بانوی عمارت»، به تازگی در سریال پلیسی «سرزده»، به کارگردانی بهادر اسدی که ویژه صداوسیمای خراسان رضوی ساخته شده بازی کرده و در این مجموعه با بازیگرانی مانند نسیم ادبی، رویا میرعلمی و بهرنگ علوی هم‌بازی شده است.

منبع:خراسان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار