مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از پیشرفت فیزیکی 71 درصدی بهسازی سه راهی بهبهان –لیکک خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 13 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ، پژمان نیک قبالی گفت: این پروژه به طول 5 کیلومتر واقع در شهرستان بهمئی  با پیشرفت 71 درصدی هم اکنون در حال اجراست.
نیک اقبالی افزود: اعتبار پروژه  بهسازی چهار خطه بهبهان –لیکک 94 میلیارد ریال و از محل  اعتبارات ملی – استانی است، که در سال 95 عملیات اجرایی  آن آغاز و به دلایل کمبود اعتبار و.. پروژه مذکور روند اجرایی کندی داشت، که خوشبختانه با مساعدت وزارت راه و شهرسازی و مسئولین استانی این پروژه تامین اعتبار شده  و در حال حاضر روند اجرایی قابل ملاحظه ای دارد .
 وی خاطر نشان کرد: این پروژه از کیلومتر 5 تا 10 چهار خطه بهبهان - لیک – ماغر قرار دارد  که داری 36 دهانه پل به طول های 2،3و 8 متری است.
نیک اقبالی خاطر نشان کرد:  با بهره برداری از این مسیر 6 روستا با جمعیتی بالغ بر 2500 نفر بهرمند خواهند شد و به دلیل اینکه اغلب مردم منطقه کشاورز هستند  و محصولات خودرا در حاشیه جاده بفروش می رسانند ،در گذشته شاهد تصادفاتی در این نواحی بودیم که  انتظار داریم  با بهره برداری از محور مذکور کاهش تصادفات را داشته باشیم.
وی در اخر از حوزه نظارت، ساخت و توسعه راه ها   اداره کل راه و شهرسازی که بر عملیات اجرایی پروژه مذکور نظارت  دارند تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار