کد خبر: ۸۷۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۹ 13 July 2020

 

 فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری دو عضو اصلی باند سارقان به عنف خودروهای اروندی در اهواز خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده گفت: به دنبال وقوع سرقت به عنف چند دستگاه خودروی پلاک اروند در سطح کلانشهر اهواز، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی اهواز و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: روز ۲۰ تیرماه در حالی که سارقان، یک دستگاه خودروی لندکروز پلاک اروند را از حوزه شهرستان اهواز سرقت کرده بودند، بلافاصله اجرای سریع طرح مهار خودروی مسروقه به ماموران انتظامی ابلاغ شد.

عباس زاده در ادامه با بیان اینکه پس از تعقیب و گریز، سارقان خودروی مسروقه را رها و متواری شدند، اظهار کرد: یکی از سارقان با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پلاک مسروقه نصب شده روی خودرو سریعا دستگیر و متعاقبا با کار اطلاعاتی، یکی دیگر از همدستانشان نیز در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم یک جفت پلاک جعلی و وسایل و تجهیزات برای تعویض پلاک خودروی مسروقه کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس یک فقره چک به مبلغ ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که متهمان در قبال فروش خودروهای اروندی تحویل گرفته بودند را کشف و سریعا با هماهنگی قضایی، آن را مسدود کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سارقان در مواجهه حضوری با شش نفراز مالباختگان، مورد شناسایی و به بزه ارتکابی اعتراف کردند. تحقیقات جهت شناسایی سایر اعضای باند و کشف خودروهای مسروقه ادامه دارد و تاکنون چهار دستگاه خودروی شاسی بلند کشف و تحویل مالباختگان شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه شیوه سرقت خودروهای اروندی عموما با ایجاد تصادف ساختگی است، تصریح کرد: مجموعا ۱۰ دستگاه خودروی اروندی مسروقه در اهواز سرقت شده که شش فقره تاکنون مشخص و اعتراف شده است و ما بقی در کمترین زمان ممکن کشف خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار