رییس شورای شهر کرج:
در جهت مطالبات و منویات آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کلانشهر کرج نسبت به آماده سازی و ارائه گزارش عملکرد به مردم و افکار عمومی اقدام خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ 07 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» اکبر سلیم نژاد در دویست و دومین جلسه رسمی شورا با تبریک روز شهرداریها و دهیاریها، گفت: توصیه اکید بنده به شهردار محترم و مدیران شهری رسیدگی ویژه به مناطق محروم و محلات کم برخوردار است و بنا داریم تا هر هفته از یکی از شهرک های پُرجمعیت و محروم شهر بازدید کاملی داشته باشیم و در جریان دغدغه ها و مشکلات شهروندان قرار بگیریم. انتظار داریم اجرای طرح های جهادی و توسعه سرانه های عمرانی و خدماتی در این مناطق مد نظر قرار گیرد.

 وی افزود: معاون عمرانی وزیر کشور که برای رونمایی از اتوبوس های خریداری شده مهمان مدیریت شهری کرج بودند، به نکاتی خوبی درباره کم اعتمادی مردم نسبت به شهرداریها اشاره کردند که در این ارتباط باید گفت نارضایتی شهروندان ریشه در خدمات متنوع و گسترده ای دارد که مدیریت شهری عهده دار ارائه آنهاست، در شرایط کنونی اکثر نهادهای دولتی به دلیل مشکلات اعتباری قادر به انجام ماموریت های ذاتی خود نیستند و فشار این کم کاری بر شانه شهرداریها سنگینی می کند، در واقع مردم چون مدیریت شهری را پاسخگوتر می بینند، انتظارات و توقع بیشتری از این نهاد دارند.

 این مسئول در ادامه تصریح کرد: امام جمعه محترم در خطبه مکتوب خود خواستار انتشار گزارش عملکرد شوراهای اسلامی شده اند که ضمن استقبال از این مطالبه قطعا خدماتی که از سال ۹۶ تاکنون ارائه شده را جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی منتشر می کنیم و بی شک پاسخگویی به اعتمادسازی و حمایت بیشتر مردم از نظام و حاکمیت کمک شایانی می کند. در این ارتباط ماموریت های لازم به روابط عمومی و کارشناسان این حوزه داده شده و ان شاء الله همانطور که وعده کرده ایم، کارهای انجام شده در تمام حوزه ها را به محضر موکلین خود بازگو خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار