حجت‌الاسلام عباس امینی :
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود بابیان اینکه بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) پشتوانه شهرستان در شرایط عادی و بحرانی است، گفت: احدی حق بستن این بیمارستان را ندارد.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ 07 July 2020

خبرهای خوب از بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) برای شاهرودی‌ها

حجت‌الاسلام عباس امینی صبح سه‌شنبه در جلسه خیران حوزه سلامت شهرستان شاهرود با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) متعلق به همه مردم شهرستان شاهرود و پشتوانه درمانی شرق استان سمنان در شرایط عادی و بحرانی است، ابراز داشت: این بیمارستان سربار بیمارستان‌های دولتی را در خود پذیرا است.

وی با اشاره به کارنامه قوی شهرستان در بخش بهداشت و درمان، ابراز داشت: منظور از عملکرد و سابقه خوب در بخش بهداشت و درمان‌بخش تنها سابقه بخش دولتی نیست بلکه منظور خیرینی که پیش از انقلاب اسلامی و پس‌ازآن در بخش بهداشت و درمان این شهرستان خدمات زیادی کرده و آثار ماندگاری را از خود به یادگار گذاشتند.

حجت‌الاسلام عباس امینی افزود: اگرچه شاید برخی در سطح شهرستان و استان با ادامه فعالیت بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) در شاهرود موافق نباشند اما حقیقت این‌که بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) برای بیمارستان‌های دولتی مثل بیمارستان امام حسین (ع) و بیمارستان بهار نقش کمکی دارد.

امینی بابیان اینکه خدمات خیران درمجموع باعث شد تا سابقه شهرستان شاهرود در بخش بهداشت و درمان و همچنین حوزه تعلیم و تربیت در بخش دانشگاه‌ها بسیار درخشان باشد، تصریح کرد: بیمارستان با زحمت زیاد و با خون‌دل خوردن مسئولان و مردم در آن زمان احداث شد که قریب به سی سال فعالیت منشأ خدمات زیادی برای شهرستان شاهرود بوده است.

وی افزود: این بیمارستان علاوه بر کارکرد درمانی و بهداشتی در طول این مدت یکی از پایه‌های اساسی برای آموزش و تربیت دانشجویان و پزشکان توسط دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بوده است و احدی در سطح شهر و یا در سطح استان حق ندارد برای بسته شدن این بیمارستان اقدام کند.

امام‌جمعه شاهرود ضمن اشاره به اهمیت به‌روز بودن تجهیزات بیمارستانی برای ارائه خدمت شایسته به بیماران ابراز کرد: اکنون به‌روز کردن تجهیزات و امکانات این بیمارستان به مساعدت مردم نیاز دارد و این ازجمله مصادیق إِدْخالِ السُّرُورِ عَلَی الْمُؤْمِنِ است که در روایت امام رضا (ع) مطرح‌شده است.

امینی بابیان اینکه بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) بار سنگین بیمارستان‌های دولتی مثل بیمارستان امام حسین (ع) و بیمارستان بهار شاهود را سبک می‌کند، خاطرنشان کرد: باید همه همت کنیم که بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود باقوت به کار خود ادامه دهد چون این بیمارستان در خدمت همه مردم شهرستان است.

وی ضمن بیان اینکه با کمک نقدی و خرید تجهیزات به‌روز می‌توان قابلیت این بیمارستان را برای ارائه خدمت افزایش داد، افزود: هرچند علاوه بر روش کمک نقدی امکان کمک به‌صورت مشارکتی و نیز اخذ وام از بانک‌ها و پرداخت اقساط توسط خیرین و همچنین اهدای دستگاه‌ها و تجهیزات برحسب اولویت نیاز به بیمارستان نیز وجود دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار