فرماندار شهرستان فردیس گفت: با توجه به اجباری شدن ماسک، همه ملزم به رعایت این موضوع هستند و ادارات دولتی به کسانی که ماسک نداشته باشند خدمات نمی‌دهند.
کد خبر: ۸۷۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 06 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» ابوالفضل اینانلو با تأکید بر لزوم رعایت مراقبت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در فردیس گفت: با توجه به تأکید رئیس جمهور، زدن ماسک از ۱۵ تیرماه اجباری شده است.

اینانلو افزود: بر همین اساس افرادی که این روزها در مکان‌های عمومی ماسک نداشته باشند با تذکر مواجه خواهند شد و علاوه بر این ادارات دولتی هم به افراد بدون ماسک خدمات نمی‌دهند. همچنین اگر کارمندی بدون ماسک در محل کار حاضر شود برای وی غیبت در نظر گرفته می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف، فروشگاه‌ها و مراکز پرتجمع خاطرنشان کرد: دستورات لازم به شهرداری‌های فردیس و مشکین دشت و دهیاری فرخ آباد برای ضدعفونی کردن معابر عمومی ابلاغ شده تا این موارد مانند اسفند ماه از سر گرفته شود.

فرماندار فردیس تصریح کرد: توصیه ما به همه مردم این است که پروتکل‌های بهداشتی به خصوص زدن ماسک را رعایت کنند چون اگر فردی ماسک نزند ممکن است هم به سلامت خود و هم به سلامت سایر افراد جامعه آسیب وارد کند.

این مسئول با اشاره به اینکه هر فردی ماسک نداشته باشد تذکر می‌گیرد افزود: البته مردم فردیس فهیم هستند و بدون نیاز به تذکر برای سلامت خود، خانواده خود و سایر افراد جامعه، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان فردیس هم اعلام کرد: در آخرین سفر استاندار البرز و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به فردیس، موضوع بیمارستان فردیس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد ساختمان بیمارستان تا آخر امسال تکمیل شود و سپس تجهیزات مورد نیاز در آن مستقر شود.

اینانلو در پایان گفت: بنا به اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی، تجهیزات مورد نیاز برای بیمارستان فردیس آماده است و از این نظر مشکلی وجود ندارد و با تکمیل ساختمان، تجهیزات در آن مستقر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار