علی رغم شیوع کرونا و ضرورت سوار شدن سه نفر در تاکسی ها، مبلغ کرایه‌ و تعداد سرنشینان تاکسی‌ها به ثبات لازم نرسیده است.
کد خبر: ۸۷۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 05 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» علی رغم شیوع کرونا و ضرورت سوار شدن سه نفر در تاکسی ها، مبلغ کرایه‌ و تعداد سرنشینان تاکسی‌های کرج به ثبات لازم نرسیده و این موضوع شهروندان را دچار سردرگمی کرده است.

مهم تر از این سردرگمی، افزایش خطر ابتلا به ویروس کرونا در پی سوار شدن چهار مسافر در خطوط قابل توجهی از تاکسی رانی شهر کرج است.

تعداد قابل توجهی از تاکسی های خطوط مختلف کرج با بهانه شیوع کرونا علی رغم سوار کردن چهار مسافر مبلغ بیشتری را از مسافران می گیرند و این مبلغ مضاف بر مبلغ افزایش یافته به دلیل تغییر سال است.با این حال ضمانت اجرایی دقیقی برای کنترل وضعیت یاد شده وجود ندارد.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج در این باره در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پیش نویس لایحه ای با محتوای تثبیت سوار کردن سه سرنشین و تقسیم کرایه یک نفر حذف شده بین سایر مسافران، تنظیم شده و به زودی تحویل شورای شهر داده خواهد شد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا خط اتوبوس رجایی شهر-میدان آزادی جمع آوری شده است یا خیر؟ افزود: تعداد اتوبوس های این خط کم شده و حذف این خط صحت ندارد.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج با بیان این که سی و هفت مرکز شارژ البرز کارت اتوبوس در سطح شهر فعال است، گفت: مشکل اساسی حوزه اتوبوس رانی کرج فرسودگی اتوبوس های بخش خصوصی است که میانگین عمر آن به چهارده سال می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار