رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: ضرورتی ندارد تا مردم ابتدای صبح در مراکز تعویض پلاک تجمع کنند و اتفاقا بعد از گذشت ساعات ابتدائی صبح تجمع در محل بسیار کم می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 04 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» رئیس پلیس راهور استان البرز در رابطه با وضعیت تجمع در مراکز تعویض پلاک خودرو گفت: بالغ بر 600 مورد تعویض پلاک هر روز در مراکز ما انجام می‌شود و اگر مدیریتی درستی در رابطه با تجمع در این مراکز انجام نشود زنجیره انتقال کرونا قطع نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ما برای کاهش تجمع مراجعه کنندگان از ساعت 4 صبح درب‌های محل را برای خودروها باز می‌کنیم و تمام خدمات تا 5 عصر ادامه دارد و ضرورتی ندارد تا مردم ابتدای صبح در محل تجمع کنند و اتفاقا بعد از گذشت ساعات ابتدائی صبح تجمع در محل بسیار کم می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان البرز اظهار داشت:تجمع معمولا در ابتدای صبح انجام می شود و این ازدحام برای مدیریت شیوع کرونا مناسب نیست و خواهش می‌کنیم مردم قدری رعایت کنند و این حجم از مراجعه در ساعات متناسبی از فعالیت مرکز توزیع شود.

شرق با بیان اینکه اگر مردم در ساعات متعددی از فعالیت مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند هم مدت زمان معطلی کمتر می‌شود و هم مراقبت های مربوط به فاصله گذاری اجتماعی بهتر انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار