سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ به تسهیلات ویژه کارگروه تسهیل رفع موانع تولید استان و شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: با راه اندازی واحدهای تولیدی می‌توان امیدوار بود تا پایان سالجاری علاوه بر اشنغال تمام بیکاران ساوجبلاغ از سایر شهرستانها نیز جذب نیرو داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ 04 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» حمیدرضا ورزشی از برنامه های انجام شده در راستای اشتغالزایی ساوجبلاغ خبر داد و اظهار داشت: این شهرستان با جمعیت ۲۵۰ هزار نفری در غرب کرج از نظر صنعتی، کشاورزی و گردشگری پتانسیل های خوبی دارد و خوشبختانه حداقل نرخ بیکاری در ساوجبلاغ وجود دارد و پیش بینی می‌شود تا پایان سال این حداقل به صفر برسد.

 وی افزود: در سال جاری، صاحبین مشاغل و واحدهای تولیدی در نوبت های مختلف با اعلام درخواست اشتغال کارگری درصدد جذب اشتغال بیشتر هستند.

 ورزشی تصریح کرد: دولت، استاندار، فرمانداری و قوه قضائیه دست در دست یکدیگر در راستای حل مشکل بیکاری تعامل خوب و سازنده ای دارند که با اشتغال پایدار حتی یک کارگر، بیکار نشود.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ به تسهیلات ویژه کارگروه تسهیل رفع موانع تولید استان و شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: گام بعدی ایجاد گلخانه، توسعه گردشگری و احداث کارخانه های صنعتی است که با راه اندازی آنها می توان امیدوار بود تا پایان سالجاری علاوه بر اشنغال تمام بیکاران ساوجبلاغی از سایر شهرستانها نیز جذب نیرو داشته باشیم.

وی به شعار جهش تولید در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: همه مسئولان دست در دست یکدیگر برای تولید و اشتغال همت مضاعف دارند.

 ورزشی در ارتباط با توسعه اشتغال روستایی گفت: اشتغال روستایی در اطراف شهرها و گلخانه‌های ساوجبلاغ متمرکز است و برای مشاغل خانگی نیز صندوق امید با تسهیلات کم بهره برنامه هایی در شرف طرح و اجرا دارد که از طریق میراث فرهنگی پیگیری می شود.

 فرماندار شهرستان ساوجبلاغ اضافه کرد: مشاغل خانگی برای بانوان فرصت مناسبی خواهد بود که علاوه بر انجام امورات منزل وارد عرصه تولید شوند.

 ورزشی با اشاره به مشکلات یکی از شرکتهای مستقر در ساوجبلاغ، گفت: در حالیکه این شرکت ۲۰۰ اشتغال مستقیم و ۵۰۰ اشتغال غیر مستقیم دارد که در آن اغلب مشاغل خانگی خدمات خوبی ارائه می کنند اما به دلیل برخی مشکلات مالی، بانک قصد مصادره دارد که با دخالت دادگستری درصدد حل مساله هستیم چرا که معتقدیم بیشترین سهم اشتغالزایی می تواند در مشاغل خانگی دنبال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار