امام جمعه اقلید با اشاره به مطالبات مدافعان و مخاطبان گام دوم انقلاب و قدردانی از مواضع و دلسوزی آن‌ها، گفت: از مسئولان تقاضا دارم به خواست و مطالبات عنوان شده اهمیت داده و توجه کنند تا به سرانجام برسد.
کد خبر: ۸۷۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 04 July 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با تأکید بر تحول در قوه قضاییه اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، تحول باید بر اساس مبانی دینی و اسلامی بوده و از اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی و اهل تجریبه در این امر بهره گرفت.

وی با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب افزود: تحول در عمل کاری دشوار است و مقاومت‌هایی در برابر آن صورت می‌گیرد که بخشی از روی سوءنیت و قسمتی از روی بی‌حوصلگی و ناتوانی افراد است.

امام جمعه اقلید به تأکید مقام معظم رهبری در احقاق حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، اجرای متوازن وظایف، مبارزه با فساد، اجرای عدالت، حرکت جهادی و... اشاره کرد.

خطیب جمعه اقلید به بیانیه گام دوم و تأکید مقام معظم رهبری بر آن و لزوم توجه و کار در این زمینه به سفارش ایشان اشاره کرد و گفت: مطالبه گری یکی از این سفارشات است که بیشتر نسل نو و جوان مخاطب هستند از این رو گروهی از مدافعان و مخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب، مطالبات عمومی مردم در اشتغال، تولید، توجه به نقاط محروم، زمین برای مسکن جوانان در آغاز و تشکیل زندگی و...را در فضای مجازی درخواست می‌کنند.

طالبی با قدردانی از زحمات، مواضع و دلسوزی آن‌ها به تقاضای برخی مسؤولان در رعایت احترام و جایگاه ادارات، نهادها و سازمان‌ها در عنوان این مطالبات اشاره و بر لزوم رعایت این مسائل توسط جوانان مطالبه‌گر تأکید کرد و بیان داشت: از مسؤولان محترم نیز تقاضا دارم به خواست و مطالبات عنوان شده اهمیت داده و توجه کنند تا به سرانجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار