کد خبر: ۸۷۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ 03 July 2020


محمدیان با عملکرد شهرداری ها و دهیاری ها را ویترین خدمات مردمی دانست و بیان کرد: نیروی انسانی مدبر و مدیر در این مملکت سرمایه است.

 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «محمد محمدیان» در خطبه های امروز (جمعه، ۱۳ تیر) با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) به اتفاقی که در چنین روزی در سال ۶۱ رخ داد اشاره و بیان کرد: در چنین روزی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی که در لبنان بودند سردار عزیز و رزمنده مجاهد ما حاج «احمد متوسلیان» و دیپلمات های ایرانی را ربودند و تاکنون خبر موثقی از آنها به ما نرسیده است.

 

امام جمعه سنگر با ابراز امیدواری از اینکه آنان سلامت باشند و خبر بازگشت آنها دل کسانی که در فراق آنها نگران است را روشن کند، افزود: این نشان دهنده این است که بعضی ها قوانین بین المللی را فرض بر این می گیرند که استکبار جهانی نمی تواند از قوانین بین‌المللی فرار کند.

 

وی تصریح کرد: آنها در ظاهر گمان می‌کنند که در آنطرف میز مذاکره در سازمان جهانی و یا هر جای دیگر که قانون حقوق بشری، سیاسی یا دیپلماسی وجود دارد استکبار اهل جر زدن و شانه خالی کردن نیست.

 

حجت الاسلام محمدیان افزود: اینها باید از همین قضیه (ربودن متوسلیان و دیپلمات های ایرانی) درس عبرت بگیرند و آینه عبرت باشد برای ما که تا الان نه تنها یک خبری ندادند بلکه با وقاحت نیز به این ربودن اعتراف می‌کنند.

 

وی در ادامه به مناسبت های هفته پیش رو به روز شهرداری ها و دهیاری ها اشاره کرد و گفت: شهرداری ها و دهیاری ها ویترین خدمات شهری و روستایی به مردم هستند و اگر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها حمایت و پشتیبانی شوند و عملکرد خوبی داشته باشند به شدت گلایه های مردم کاهش می یابد.

 

حجت الاسلام محمدیان باتوجه به روستاهای متعددی که در بخش سنگر وجود دارد گفت: مشکلات زیاد زیر ساختی داریم اما با توجه به اینکه گاهی اعتبارات و بودجه کم است ولی گاهی عدم مدیریت صحیح نیز به چشم می‌خورد.

 

وی اظهار کرد: سرمایه نیروی انسانی مدبر و مدیر در این مملکت ثروتی است که با هیچ بودجه و ارزی قابل مقایسه نیست.

 

حجت الاسلام محمدیان اذعان کرد: فقط نباید مدیر روزهای خوش باشیم بلکه مدیر به کسی می‌گویند که بدون پول و بودجه نیز بتوانند در بحران ها و روزهای سخت تصمیم بگیرد و مدیریت کند.

 

وی در ادامه با اشاره به روز مالیات نیز بیان کرد: متاسفانه می بینیم بجای اینکه سرمایه ها در بسیاری از مواقع برای اینکه در عرصه اشتغال و تولید استفاده شود در راستای ارز، سکه، خرید، مسکن، ماشین و... استفاده می شود و تا قضیه این گونه است ما دچار مشکل هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار