بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و چهارمین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه گذاری در شراز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 01 July 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سید محمود موسوی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: این نمایشگاه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، الزامات حفظ سلامت محیط و فاصله گذاری اجتماعی و نصب استند‌های ضدعفونی کننده دست در تمامی سالن ها آغاز به کار کرد.

وی از اختصاص دو سالن حافظ و بهار به متراژ ۸ هزار متر مربع به نمایشگاه صنعت ساختمان و سالن سرو به مساحت ۲ هزار متر مربع به نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه گذاری خبر داد و افزود: بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور ۷۰ شرکت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، خراسان، اصفهان، آذربایجان و خوزستان با عرضه انواع لوله، اتصالات، شیرآلات، مصالح ساختمانی، فوم، بتن‌های آماده و نیمه آماده، تیرچه و بلوک، آسانسور و بالابر و سیستم‌های تاسیساتی میزبان بازدیدکنندگان است.

موسوی اظهارداشت: با توجه به اینکه بحث سرمایه گذاری، بازار سرمایه و بورس در این روز‌ها فعالان و مشتاقان زیادی جذب کرده است، تعداد قابل توجهی شرکت فعال در حوزه‌های بازار سرمایه، بورس، بیمه و بانک در چهارمین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه گذاری حضور داشته و به ارائه خدمات خود به بازدیدکنندگان متخصص این نمایشگاه می‌پردازند.

متخصصان و فعالان حوزه این نمایشگاه‌ها می‌توانند برای بازدید تا روز شنبه ۱۴ تیر همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار