طی یک همکاری مشترک بین کانون و سیمای البرز ویژه برنامه کودک استان با عنوان «بومرنگ»در کانون تولید می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 01 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» بر اساس مذاکرات صورت گرفته و هماهنگی‌های به عمل آمده از سال گذشته و توافق انجام شده بین قاسم سلیمانی و علی صادق مقدسی، مدیران  کل  کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  و صدا و سیمای استان، کانون که تلاش گسترده‌ای را برای ایجاد فرصت‌های مناسب جهت شناخت، معرفی، بروز و شکوفایی استعدادهای کودک و نوجوان با  همکاری شهرداری کرج به عنوان اولین شریک فرهنگی خود،  انجام داده بود، این بار با همراهی سیمای البرز دومین شریک فرهنگی خود را انتخاب کرده و در صدد است از طریق تامین محتوای برنامه‌های بخش کودک ونوجوان استان، فرصت‌های مناسبی را برای این امر فراهم کند، از همین رو ویژه برنامه کودک استان با عنوان«بومرنگ» به همت واحد تولید سیمای البرز در  مرکز شماره ۱ کانون کرج، در حال ضبط است.

  مسعود مهدی، تهیه‌کننده و کارگردان  این مجموعه  در خصوص این برنامه گفت: 

 در این سری برنامه ها  که حدودیک سال پخش خواهد شد،  سعی  شده که از طریق  فعالیت‌های فرهنگی، هنری مانند قصه‌گویی، معرفی کتاب و ... در یک برنامه کودک جذاب و پر محتوا،  کودکان را با استان البرز،  ویژگی‌های گردشگری آن، کتاب و کتابخوانی و  استفاده از ابتکار و خلاقیت  آشنا کنیم.

مهدی افزود دو عروسک «شیرین بیان»و «استاد حاسب»که نماد یکی از چهره‌های شاخص و برجسته شهر کرج و پیشتازان علم مهندسی یعنی «محمدحسن حاسب کرجی»است، مجریان‌برنامه را  در مرکز شماره ۱ کانون کرج، همراهی می‌کنند؛  هم‌چنین در مرکز هشتگرد کانون البرز اتاقی به نام«اتاق ابتکار»در نظر گرفته شده که کودکان با استفاده از دور ریختنی‌ها به تولید آثار هنری خلاق، می‌پردازند. 

این کارگردان در پایان گقت امیدواریم تولید این فعالیت‌ها در فضای کانون، فرصتی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با این فضای خوب فرهنگی، هنری را فراهم کند.

وی هم‌چنین از ظرفیت کتابخانه سیار کانون در معرفی مناطق استان و کتاب‌های مناسب  به عنوان یک فرصت یاد کرد.

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون البرز نیز در تشریح این همکاری گفت سعی کرده‌ایم تا در یک تعامل دو طرفه با تولید برنامه در فضای کانون فرصتی برای شناساندن توانایی‌های این مجموعه و اعضای آن به هم‌ استانی‌های عزیز فراهم کنیم.  

این مقام مسوول همچنین گفت«محمدامین اکرمی»از اعضای ارشد فعال کانون در نقش«بهرنگ» از مجریان این برنامه خواهد بود.

 گفتنی‌ست ویژه برنامه «بومرنگ» به کارگردانی «مسعود مهدی» قرار است از هفته آینده روزهای زوج از شبکه سیمای البرز پخش شود.

لازم به توضیح است تیزر تلویزیونی معرفی این برنامه نیز روز گذشته در مرکز مجتمع کانون کرج ساخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار