فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: بستر‌های روابط عمومی الکترونیک با دسترسی به ابزار‌های نوین ارتباطی مهیا شده است.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 01 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم پور با اعلام برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان کرج در آینده نزدیک گفت: با دسترسی به ابزار‌های نوین ارتباطی، بستر‌های روابط عمومی الکترونیک مهیا است و باید از این ظرفیت در جهت تقویت اطلاع رسانی در دستگاه‌ها و ادارات شهرستان بهره برد.

او افزود: موج کرونا، امواج اطلاع رسانی را هم تحت شعاع قرار داده است و می توان اذعان داشت که روابط عمومی الکترونیک در عمل محقق شده است.

او با بیان این که همواره دیوار شیشه‌ای بین روابط عمومی‌ها از حیث الزامات درون سازمانی و رسانه‌ها برای دغدغه تولید محتوا وجود داشته است، گفت: تشکیل شورای مجازی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در شهرستان کرج گامی در جهت حذف هرگونه مانع فرا روی فرایند اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها بوده است.

فرماندار کرج با اشاره به دستور العمل استانی تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در شهرستان‌های استان البرز گفت: به دنبال تشکیل بانک اطلاعاتی روابط عمومی‌ها و شورای مجازی روابط عمومی‌ها و رسانه‌های کرج، انتخابات اعضای هیئت رئیسه این شورا در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

او افزود: آموزش مدیران حرفه‌ای در حوزه روابط عمومی و تقویت ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، تعامل با رسانه‌ها از جمله اهداف کلان این شورا به شمار می‌رود.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار