معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: از ابتدای تیر ماه ۹۹ هیچگونه حواله کاغذی صادر نمی شود و مصرف کنندگان نفت و گازوئیل باید درخواست خود را از طریق سامانه تجارت آسان و کارت بانکی انجام دهند.
کد خبر: ۸۶۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 01 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» اکبر نوروزی گفت: با هدف تسهیل در امر سوخت رسانی، طرح توزیع نفت سفیدگرمایشی به خانوارهای فاقد دسترسی به شبکه گاز طبیعی و گازوئیل، مصرف کنندگان جزء (مصرف کمتر از۶۰۰۰ لیتر در ماه) در بستر الکترونیکی و از طریق کارت بانکی آماده بهره برداری است.

نوروزی افزود: با توجه به لزوم ثبت نام در سامانه «تجارت آسان جدید» ttps://newtejaratasan.niopdc.ir) همراه با ثبت مشخصات کارت بانکی، از ابتدای تیر ماه ۹۹ هیچگونه حواله کاغذی صادر نخواهد شد و مصرف کنندگان نفت سفید و نفت گاز جزء (کمتر از شش هزار لیتر در ماه) در بخشهای مختلف کشاورزی صنفی و صنعتی، باید درخواست خود را از طریق سامانه تجارت آسان و کارت بانکی انجام دهند.

معاون بازرگانی منطقه البرز اظهار کرد: از مزایای اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گازوئیل از طریق کارت بانکی، حذف فیزیکی کالابرگ نفت ‌سفید، دریافت سهمیه به صورت مرحله‌ای، کاهش مراجعات حضوری فروشندگان، کنترل و مدیریت مطلوب توزیع فرآورده و اطلاع‌رسانی شارژ به صورت آنلاین است.

نوروزی افزود: در حال حاضر ۷۰ باب فروشندگی روستایی، شهری و عامل توزیع فعال در استان البرز وظیفه توزیع نفت سفید و گازوئیل مصرف کنندگان جز را بر عهده دارند.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار