زهرا عربشاهی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز گفت: پروژه های سال ۹۹پس از اولویت بندی و ارسال به دبیرخانه کشوری برای آغاز عملیات اجرایی در استان در حال تهیه تفاهم نامه بین سازمان برنامه و بودجه با استاندار البرز است پس از این اقدامات پروژه های مذکور به دستگاه های استانی ابلاغ می شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 30 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» عربشاهی گفت:تولید فر آورده های مشتق از خون و آلبو مین، افزایش تولیدات محصولات گلخانه ای (۱۰۰هکتار) در اراضی ملی، تولید مواد موثره دارویی و داروهای نوترکیب(سیناژن) و احداث واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی شرکت تعاونب مانی پارس (تولید محصولات لبنی) از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی یادآور شد: در موضوع عملکرد اقتصاد مقاومتی در سال ۹۷برای رونق تولید ۷۸ برنامه ملی ابلاغ شده بود که ۲۰ پروژه اولویت دار اقتصاد مقاومتی در گردشگری، کشاورزی، صنعت و زیر ساخت هاتدوین شده است.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: توسعه گاز رسانی به روستاهای جاده چالوس، توسعه کشت گیاهان دارویی و پرورش قارچ دارویی از جمله این پروژه ها است. وی افزود: در سال گذشته فعالیت های اقتصادی با رویکرد شعار سال به نام رونق تولید بود که در این زمینه بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و انطباق با بیانیه گام دوم انقلاب ادامه روند فعالیت ها و پروژه ها انجام شد.

 وی خاطرنشان کرد: احداث پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در کرج و ساوجبلاغ، مجوز تبدیل شهرک صنعتی اشتهارد به منطقه ویژه اقتصادی پیام از جمله محورهای اقتصادی در این زمینه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار