نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: گزارش‌های امروز دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر از ورود این استان به وضعیت قرمز شیوع کرونا را می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 30 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» عزیزاله شهبازی در بازدید از دانشکده دندانپزشکی البرز با اشاره به اینکه فرصت مغتنمی بود و جا دارد از تدابیر دلسوزانه و توام با حساسیت بالای رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مدیریت کرونا و سلامت استان قدردانی کنم، گفت: اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی البرز در سطح ملی مورد تقدیر است.

وی ادامه داد: تمامی زیرمجموعه کادر بهداشتی و درمانی و بخش خصوصی در مقابله با کرونا اقدامات شایسته‌ای از خود به جای گذاشتند.

شهبازی با بیان اینکه از ۲۹ بهمن قرارگاه زیستی برای مقابله با کرونا در استان شکل گرفت، گفت: در این راستا تیم منسجم اورژانس البرز نیز بسیار مجرب عمل کردند.

وی افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد که ما به سمت قرمز شدن پیش می‌رویم از این رو وضعیت استان به صورت مداوم در حال رصد است و ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه داریم.

استاندار البرز اضافه کرد: هشدارها داده شده و از امروز در شیب تندی قرار گرفتیم که می‌تواند خساراتی را برای ما داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید از طریق رسانه ها اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتری داشته باشیم، گفت: ورود به وضعیت قرمز خبر بدی است ولی به ناچار باید اعلام کنیم، باید از تردد غیرضروری پرهیز شود و استفاده از ماسک ضرورت دارد و این الزام قانونی در ستاد ملی کرونا اجباری شد.

استاندار البرز افزود: دکتر دلشاد به عنوان پزشکی خیر نام آشنایی در استان است و به عنوان مشاور سلامت استاندار وقت بیشتری برای سلامت استان می گذارد.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته وعده داده شد که بیمارستان فردیس تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و بیمارستان شهر جدید هشتگرد نیز از پیمانکار قبلی گرفته شد و به سرعت تکمیل می شود.

شهبازی گفت: در خصوص احداث بیمارستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پیگیری‌های لازم را داریم و بیمارستان کمالشهر نیز در حال پیشرفت است.

وی افزود: جای خرسندی دارد که دانشکده دندانپزشکی البرز در بین ۴۴ دانشکده کشور در رتبه پانزدهم قرار دارد و این دانشکده پذیرش دانشجو از سراسر کشور دارد از این رو اقدامات صورت گرفته در دانشکده دندان پزشکی البرز قابل تقدیر است.

شهبازی با بیان اینکه برای تکمیل دانشکده دندانپزشکی البرز کمک های لازم را خواهیم داشت، ادامه داد: البرز در ارائه خدمات الکترونیکی و تشکیل پرونده الکترونیک جزو  پیشگامان کشور بود.

وی گفت: امید است دانشگاه در امواج کرونا و مدیریت این بیماری بدرخشد و شاهد بالندگی و عزت کادر پزشکی و درمان و بهداشتی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار