فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در این استان 3 برابر شده است گفت: در 3 ماه اول سال جاری کاهشی 3 درصدی در وقوع سرقت داشته ایم.
کد خبر: ۸۶۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 29 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به ماموریت سنگین نیروی انتظامی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مهار ویروس کرونا بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس در استان البرز، بیش از 240 هزار لیتر الکل،500 هزار قلم لوازم ضدعفونی کننده و 600 هزار قلم کالای پزشکی قاچاق و احتکار شده در سطح استان کشف و با هماهنگی مقام های قضائی به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل داده شدند.

 این مقام انتظامی با بیان این که کشفیات پلیس از ایجاد بحران کمبود اقلام بهداشتی و پزشکی در استان جلوگیری کرد افزود: در ایام اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس با کمک سایر دستگاه ها 37 محور ورودی و خروجی را مسدود و در 27 محور به صورت شبانه روزی طرح ایست و بازرسی اجرا کرد که نتیجه آن کنترل بیش از یک میلیون و 600 هزار خودرو و ممانعت از ورود 220 هزار خودروی غیربومی به استان البرز بود.

سردار محمدیان با بیان این که پلیس دوشا دوش مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا تلاش کرده، اظهار داشت: بنا بر اظهار نظر کارشناسان استان البرز در مبارزه با کرونا یکی از استان های برتر کشور بوده است.

 وی با بیان این که کشفیات مواد مخدر استان البرز در 3 سال گذشته 3 برابر شده است، تصریح کرد: در سال 98 با تلاش ماموران جان برکف پلیس، 17 هزار و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

سردار محمدیان با بیان این که مبارزه با سرقت یکی از اولویت های پلیس به شمار می رود، اظهار داشت: علی رغم آزادی تعداد زیادی از سارقان در ایام کرونا، در 3 ماهه ابتدای سال 99 شاهد کاهش 3 درصدی وقوع سرقت در استان البرز بوده ایم.

 این مقام انتظامی با بیان این که در حوزه راهنمایی و رانندگی استان البرز جزء استان های برتر کشور است ادامه داد: در بحث جرائم فضای مجازی میزان پرونده های ورودی به پلیس از سال گذشته تاکنون 3 برابر افزایش پیدا کرده که باید در زمینه فرهنگ سازی استفاده از این فضا دستگاه های متولی جدی تر برخورد کنند.

 سردار محمدیان با اشاره این که وظیفه ذاتی پلیس برخورد با جرائم و مجرمان است بیان کرد: با این وجود پلیس در بحث آموزش های همگانی نیز اقدامات خوبی را انجام داده و کارشناسان این نیرو در حوزه های مختلف به شهروندان و جامعه هدفشان آموزش های لازم را ارائه می کنند.

 فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با استقبال از تداوم جلسات با معتمدان خاطرنشان کرد: پلیس در اقصی نقاط کشور به صورت شبانه روز در حال تلاش برای امنیت کشور است و با تلاش بی وقفه اش آرامش را به مردم هدیه می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار