فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد با بیان اینکه زمان قانونی آغاز دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 21 شهریورماه اعلام شده است گفت: برگزاری جلسات رسمی ستاد انتخابات در این حوزه انتخابیه نیز 21 تیرماه آغاز می شود.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 29 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم پور با اعلام این خبر گفت: حوزه انتخابیه کرج – فردیس و اشتهارد مشمول شرایط قانونی برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و از 21 تیرماه نیز جلسات رسمی را آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تا به این لحظه شورای محترم نگهبان 21 شهریورماه را زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام نموده است،گفت: با پشتیبانی نماینده محترم عالی دولت در استان مرحله اول انتخابات مجلس با همکاری دستگاه ها و مشارکت مردم و بدون کوچکترین مشکلی در شرایطی سالم انتخابات برگزار شد.

قاسم پور خاطرنشان کرد: در مرحله اول 3 هزارنفر مامور محافظت از صندوق های اخذ رأی بودند و با حضور نمایندگان فرماندار و معتمدین در شعب اخذ رأی، طبق جدول زمانبندی انتخابات مجلس برگزار شد.

معاون استاندار مجریان انتخابات را داور بر حسن اجرای قانون عنوان کرد و افزود: مردم بعنوان برگزار کنندگان انتخابات، انتظار دارند این رویداد سیاسی، درکمال صحت و صداقت برگزار شود؛ ما مجریان نیز حکم داور در برگزاری انتخابات با شرایط قانونی را داریم و تلاش خواهیم کرد تا کارخود را بدور از جانب داری و بدون شائبه به انجام رسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار