فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:مناسب‌سازی معابر و اماکن را دغدغه اصلی جامعه معلولین است که باید در راستای حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت ،همه افراد جامعه و خصوصا دستگاههای اجرایی مکلف هستند ،بر حسب وظایف خود خدماتی را در این خصوص ارائه دهند.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 29 June 2020

فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه اظهار داشت:بهزیستی استان به عنوان دبیرخانه مناسب سازی وظیفه ارزیابی موضوع اختصاص ۳۰ امتیاز جشنواره شهید رجایی به مناسب سازی را به عهده دارد.

وی خاطر نشان کرد:دبیرخانه این جشنواره بررسی مناسب سازی ورودی ساختمان ادارات، تجهیز ورودی ادارات به رمپ، سرویس فرنگی، آسانسور، نشان گر حسی و همچنین همکاری بانک‌ها جهت مناسب سازی دستگاه خودپرداز را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه افزود:با توجه به شکایات ‌متعددی که از سوی افراد دارای معلولیت، جانباران، سالمندان و بیماران کم توان جسمی حرکتی از وضعیت نامناسب برخی معابر و محیط‌های شهری، اماکن عمومی و اداری به صورت حضوری یا تلفنی دریافت می‌شود، و از دادستانی درخواست داشتیم یک شعبه ویژه برای پیگیری شکایات معلولین در حوزه مناسب سازی اختصاص دهد.

رضوان مدنی تصریح کرد:تا کنون ۵۸ دستگاه و ۵۶۵ ساختمان اداری مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند که نتایج نهایی به زودی اعلام‌خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به راه اندازی سامانه فرزندخواندگی سازمان بهزیستی، اظهار داشت: متقاضیان فرزندخواندگی می‌بایست به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه اینترنتی به آدرس " http://adoption.behzisti.net" جهت ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار