رئیس بیمارستان کوثر شهر کرج از افزایش بار مراجعات به بیمارستان‌های البرز خبر داد و گفت: مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.
کد خبر: ۸۶۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 29 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» احمد مهدوی درباره وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهر کرج اظهار داشت: این روزها با افزایش سفرها به دلیل شروع فصل تابستان و تعطیلات چند هفته اخیر شیوع بیماری کرونا نیز افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مردم هشدارها را خیلی جدی نگرفتند، افزود: به دلیل طولانی شدند استقرار این بیماری در کشور و استان کادر درمان نیز فرسوده شده است.

رئیس بیمارستان کوثر شهر کرج با اشاره به اینکه آمار ابتلا روز به روز درحال افزایش است، بیان کرد: پرسنل درمانی انگیزه قوی برای خدمت دارند اما به دلیل طولانی شدن شیوع این بیماری و ابتلا بسیاری از آن‌ها به بیماری کرونا خسته شدند.

مهدوی تصریح کرد: آمار نشان می‌دهد که مجدد مانند روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا به روزهای اوج گسترش این بیماری رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه زدن ماسک بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری را جدی بگیرند، چرا که بهترین درمان پیشگیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار