برگزاری هرگونه مراسم جشن عروسی و ترحیم در شهرستان فسا ممنوع شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 28 June 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: تواضعی دادستان عمومی و انقلاب شهر ستان فسا گفت: افزایش تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا در این شهرستان و قرار گرفتن در وضعیت قرمز باعث شد تا از برگزاری مراسم‌های جشن عقد، عروسی و ترحیم تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود.

او، بیان کرد: نظر به مصوبه کمیته مقابله با پیشگیری بیماری کرونا و شورای تامین شهرستان برگزاری هرگونه مراسم عقد و عروسی و ترحیم و مجالس خانگی به هر نحو تا اطلاع ثانوی به کلی ممنوع است و در صورت مشاهده افراد متخلف به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی (کتاب پنجم تعزیرات) تحت تعقیب قرار می گیرند.

تواضعی تصریح کرد: در صورت تخلف و سرایت بیماری در هر مجلسی که برخلاف مصوبات برگزار شود مقصران به استناد مواد ۴۹۲ و ۴۹۳ قانون مجازات اسلامی مصوب ۹۲ تحت تعقیب قرار گرفته و محکوم به پرداخت هرگونه خسارت جانی و مالی اعم از دیه و هزینه ‌های درمان به افراد مبتلا شده هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فسا ادامه داد: به ماموران انتظامی دستور داده شده تا از برگزاری هرگونه مجالس جلوگیری و با متخلفان برخورد قانونی و قاطع شود.

برچسب ها: برگزاری ، مراسم ، عقد ، عروسی ، عزا ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار