کد خبر: ۸۶۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵ 27 June 2020

امام جمعه کوچصفهان گفت: مسئولان خصوصا نمایندگان مجلس در زمینه گرانی حرکتی کنند.

تابناک/ حجت الاسلام حکیمی گیلانی در خطبه های نماز جمعه کوچصفهان با بیان اینکه روشنگری اسلامی حدود ۱۰قرن زودتر از رنسانس، با پیدایش اسلام ناب پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم صورت گرفت، افزود: ساموئل هانتینگتون می‌گوید کانون اصلی منازعات در آخر الزمان جنگ بین دو تمدن غربی و اسلامی است و عقیده اندیشمندان غربی مثل فرانسیس فوکویاما بر آن است که آخر الزمان لیبرالها حکومت میکنند ولی ما معتقد هستیم وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ امام زمان ظهور خواهد کرد و همه باید زیر بیرق ایشان باشند.
امام جمعه کوچصفهان گفت: همه این عقائد اسلامی را مدیون امام رضا، فاطمه معصومه و احمدبن موسی شاه چراغ علیهم السلام هستیم. خانواده های ما باید قدر این موهبت ها (معصومین و امامزاده ها )را بدانند و آنها را الگو قرار دهند زیرا دشمن کانون خانواده را هدف گرفته است.
وی با بیان اینکه برخی فیلمها ازدواج سفید را تبلیغ می‌کنند، افزود: اصناف در نظارت فروشگاههای لباس بانوان هیچ حرکت مثبتی ندارند و زنان محجبه باید ۵۰مغازه را بگردند تا یک لباس در شان خودشان پیدا کنند.
حکیمی در ادامه اظهار داشت: از نیروی انتظامی کوچصفهان در زمینه مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با تولید و پخش مشروبات الکلی و مبارزه با جنگ احشام تشکر می‌کنیم.
وی در ادامه افزود: خانواده ها در دو امر مراقبه و محاسبه در مورد فرزندان خود اهتمام ویژه داشته باشند.
حکیمی با اشاره به مرگ غلامرضا منصوری در رومانی گفت: در قضیه قاضی فراری به نظر میرسد پای منافقین در میان باشد.
امام جمعه کوچصفهان در پایان گفت: مسئولان خصوصا نمایندگان مجلس در زمینه گرانی حرکتی کنند زیرا این وضعیت برخی ساده لوحان را بر این وا میدارد که برای برون رفت از این مشکل باید دست گدایی سمت کدخدا دراز کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار