رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی شهریه مدارس هیأت امنایی استان، گفت: شهریه مدارس غیردولتی نیز به زودی اعلام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 24 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،نورالله حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص شهریه مدارس، اظهار داشت: بنا بر دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش گرفتن هرگونه وجه هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی ممنوع است و نامه این دستورالعمل را نیز خدمت مدارس ارسال کرده‌ایم.

وی افزود: اگر از والدین به هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی وجهی خواسته شود، اولیا می‌تواند به اداره ارزیابی نواحی و شهرستان‌ها مراجعه و درخواست خود را اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع‌وقت شکایت آن‌ها بررسی شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص شهریه مدارس هیأت امنایی، گفت: در مدارس هیأت امنایی در شهرستان‌ها با تصمیم شورای آموزش و پرورش مبلغی با عنوان مشارکت برای این‌ها تعیین می‌شود.

وی سهم مشارکت امسال این مدارس را 10 تا 15 درصد بیش از سال گذشته اعلام کرد و گفت: سال گذشته سهم مشارکت دوره ابتدایی 291 هزار تومان، متوسطه اول 325 هزار تومان، متوسطه دوم 360 هزار تومان و هنرستان‌ها 430 هزار تومان بود که امسال 10 تا 15 درصد اضافه می‌شود، هنوز به شکل قطعی به مدارس اعلام نشده ولی خود مدیران از این میزان افزایش اطلاع دارند.

حیدری با بیان اینکه تا به امروز شهریه‌ای برای مدارس غیردولتی اعلام نشده است، گفت: به‌زودی ظرف مدت یک هفته تا 10 روز آینده شهریه این مدارس هم مشخص و به مدارس اعلام می‌شود.

وی از مدیران مدارس غیردولتی و هیأت امنایی خواست، که نرخ‌های اعلامی را در معرض دید اولیا نصب کنند تا براساس آن پرداخت داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار