امیر دانشور در حاشیه افتتاح ساختمان جدید برق کمالشهر که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، امام جمعه کمالشهر، شهردار و جمعی از اعضای مدیریت شهری کمالشهر همراه بود، گفت: شهر کمالشهر با وسعت 27 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 180 هزار نفر در غرب شهرستان کرج واقع شده است.
کد خبر: ۸۶۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 24 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» مدیر توزیع برق مهرشهر بیان کرد: کمالشهر 5 درصد از مشترکین برق استان که نزدیک به 62 هزار مشترک  است را به خود اختصاص داده وشامل پنج ناحیه کمالشهر،خرمدشت، پیشاهنگی، رضوانیه، و صنعتکاران است.

وی افزود: جابجایی و آغاز بکار در ساختمان جدید برق کمالشهر با ایجاد واحد مهندسی و طراحی و همچنین بکارگیری نیروی کارشناسی مستقراجرایی شده  است و هدف مهم تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مشترکین این محدوده شهری است.

 وی تاکید کرد: جداسازی آمار تلفات محدوده تحت پوشش این امور از توزیع مهرشهر و تشکیل کمیته مستقل کاهش تلفات در راستای بهبود شرایط موجود، پیگیری و انعقاد 170 مورد تفاهم نامه مدیریت مصرف با صنایع در راستای برنامه عبور از پیک تابستان از جمله اهداف ایجاد ساختمان جید اداره برق کمالشهر است.

 به گفته دانشور با افتتاح این اداره برق در کمالشهر، اهداف مهم دیگری از جمله جداسازی انشعابات دیماندی محدوده کمالشهر از توزیع مهرشهر و ایجاد واحد تشخیص دیماندی مستقل عملیاتی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار