دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از کشف 210 کیلوگرم تریاک در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: به دنبال آن تاکنون 3 متهم دستگیر و در زندان به سر می‌برند.
کد خبر: ۸۶۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 23 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حیدر آسیابی با اعلام اینکه طی دوماهه امسال با تلاش پلیس مواد مخدر بیش از ۶۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف و ۱۶ باند بزرگ مواد مخدر متلاشی‌شده است اظهار داشت: ۵۵٠٠ کیلوگرم از این مواد،ماده مخدر تریاک بوده که در روز گذشته نیز ۲۱۰ کیلوگرم دیگر تریاک از دو دستگاه کامیون کشف و سه متهم دستگیر شد.

وی با تأکید بر اینکه برخورد با سوداگران مرگ و باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر که امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند در دستور کار ویژه مجموعه قضایی و سایر نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی قرار دارد افزود: در ادامه این مهم اجرای طرح جمع‌آوری و انتقال معتادین متجاهر به مراکز نگهداری موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر ازجمله دیگر اقداماتی است که در حال انجام برای این موضوع مسئولان امر الزام قانونی دارند.

آسیابی افزود: در این راستا موضوع با پشتیبانی و حمایت دادستانی مرکز استان فارس به‌صورت ویژه در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قرارگرفته تا موجبات درمان،بازپروری و باز اجتماعی شدن معتادان فراهم شود و حتی قرار شده معتادان پس از درمان و ترک اعتیاد جهت کار به بعضی از کارگاه‌ها استان معرفی شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ادامه داد: اجرای مستمر طرح و مقطعی نبودن آن در کلیه نقاط شهر با اولویت محله‌های آلوده‌تر و محیط‌های پیرامون حرمین احمدی و محمدی (ع) در دستور کار است.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح مذکور شهرداری شیراز و برخی خیرین با دستگاه‌های مجری (بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی)مشارکت خواهند داشت.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار