جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نظرآباد، گروگان‌گیران جوان ۲۱ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ 23 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت یک بامداد اواخر خردادماه امسال، در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آدم ربایی از سوی سرنشینان دو دستگاه خودروی پراید و ۴۰۵ در محدوده اتوبان کرج-قزوین حوالی شهرستان نظرآباد، بلافاصله مأموران به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات محلی مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه سواری ۴۰۵ و پراید، جوانی ۲۱ ساله را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس اقدام به ربودن وی و فرار از محل کرده اند.

سردار سید جعفر حسینی بیان کرد: تحقیقات برای شناسایی متهمان ادامه داشت تا این که یک دستگاه خودروی پراید با مشخصات مد نظر در اتوبان “کرج-قزوین” شناسایی و پس از مطابقت پلاک خودرو با پلاک مد نظر بلافاصله دستور توقف خودرو صادر شد و راننده و سرنشین آن که دو زن بودند، دستگیر شدند.

سردار حسینی گفت: متهمان در اظهارات خود گفتند که خودروی حامل فرد ربوده شده دقایقی پیش از آن‌ها جدا شده و به سمت اتوبان قم حرکت کرده است که موضوع به مأموران آگاهی استان قم اطلاع داده شد و با سرعت عمل مأموران خودروی مد نظر که یک دستگاه پژو ۴۰۵ بود با دو سرنشین مرد شناسایی شد و در یک عملیات ضربتی هر دو متهم دستگیر شدند و فرد ربوده شده نیز در کمتر از ۲۴ ساعت در یک عملیات موفق پلیسی رها شد. وی در ادامه افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد انگیزه خود از این آدم ربایی را اختلافات مالی اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار