رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان خبر داد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان گفت: جهت صیانت از حقوق واقفان نیک اندیش موقوفه نورالدین محمد جابر انصاری و میرزا رضی الدین واقع در روستای کبوتر آباد به مساحت 5میلیون و 640هزار مترمربع و به ارزش 2 هزار میلیارد ریال سنددار شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 22 June 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌ روح‌الله بیدرام، اظهار کرد: تثبیت مالکیت موقوفات و اخذ اسناد مالکیت موقوفات یکی از اولویت‌های ادارات اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد و املاک استان بوده و در این زمینه همکاری و تعامل بسیار خوبی بین ادارات اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد و املاک برقرار است.
حجت الاسلام و المسلمین بیدرام، افزود : با هدف صیانت و حراست از حقوق موقوفات، پس از پیگیری های قابل تحسین متولی محترم موقوفه و حمایت های اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ اصفهان برای موقوفه نورالدین محمد جابر انصاری و میرزا رضی الدین در شهرستان اصفهان سند مالکیت اخذ شد.
وی ادامه داد: مساحت این موقوفه 5میلیون و640هزار متر مربع است و ارزش این موقوفه نیز 2هزار میلیارد ریال برآورد می شود که کاربری موقوفه نیز مسکونی؛ تجاری؛ خدماتی و مزوروعی است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان افزود: براساس وقف نامه این موقوفه، واقف نیک اندیش آن عواید حاصل از این موقوفه را برای تامین هزینه های روشنایی اماکن متبرکه و عتبات عالیات ، تعمیرات و مخارج و روشنایی مدرسه نوریه و ارحام واقف داده است.
حجت الاسلام روح بیدرام یادآور شد: در حال حاضر شهرستان ناحیه دو اصفهان ۵۸۰ موقوفه و ۳۲۹۱رقبه دارد که در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه نیز به ثبت رسیده است.
وی یادآور شد: جهت اجرای امینانه نیات واقف ارجمند و پرداخت حق و حقوق موقوفه از همه ی متصرفین محترم موقوفه تقاضامندیم با مراجعه به دفتر موقوفه و یا اداره اوقاف مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف ملک مورد تصرف خود و انعقاد قرارداد با موقوفه اقدام نموده و به جهت اینکه مشمول خسارت نشوند از هرگونه معامله و خرید و فروش ملک وقفی بدون مراجعه به دفتر موقوفه و یا اداره اوقاف خودداری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار