معاون وزیر نیرو پاسخ داد؛
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفای وزارت نیرو در خصوص امکان قطع شدن آب در تابستان توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۸۶۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 22 June 2020

آیا تابستان امسال قطعی آب در کشور داریم؟

به گزارش تابناک سمنان: قاسم تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفای وزارت نیرو در خصوص امکان قطع شدن آب در تابستان امسال با اشاره به گرمای هوا همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان گفت: با توجه به بالا رفتن دمای هوا، هم اکنون در کشور میزان مصرف آب شرب در کشور افزایش یافته است.

او ادامه داد: اگر مردم به میزان مصرف کنند ما مشکل قطعی آب در کشور نخواهیم داشت اما با این حال در حال حاضر وزارت نیرو تمامی تمهیدات لازم را در این  خصوص انجام داده است.

به گفته این مقام مسئول اگر در کشور قطعی آب صورت گیرد، به خاطر کمبود آب نیست چرا که به میزان مطلوبی در کشور بارندگی صورت گرفته است.

 

معاون وزیر نیرو اضافه کرد: خوشبختانه ما از نظر آب کمبودی نداریم، مشکلات ما سایز خطوط لوله است چرا که این سایز برای مصارف محدودی پیش بینی شده و همچنین تصفیه خانه های ما هم برای همان سایز مصرف تعبیه شده است و زمانی که مصرف بالا می رود این خطوط لوله کشش ندارند و مجبور به قطع شدن آب می شوند.

او در پایان تصریح کرد:  از نظر من مردم باز هم همانند سال های گذشته همکاری خوبی با وزارت نیرو دارند و امیدواریم مشکل قطع آب در هیچ یک از مناطق کشور رخ ندهد.

 

<video src="https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/4/2/12108754_347.mp4" width="100%" height="100%" controls>

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار