کد خبر: ۸۶۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 21 June 2020
آهنی از بازرسی یک هزار و ۶۷۵ واحد صنفی در شهرستان آستارا خبر داد.
 

 

تابناک/«محسن آهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا اظهارکرد: در خرداد سال جاری و در قالب طرح نظارتی یک هزار و ۶۷۵ واحد صنفی خدماتی، تولیدی و توزیعی بازرسی شدند.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا با بیان اینکه همچنین در این مدت از ۵۱۰ نانوایی بازرسی شد، افزود: در قالب این بازرسی‌ها، ۴۵ متخلف اقتصادی شناسایی شدند که پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

وی تصریح کرد: برای این تعداد پرونده، ۱۵۹ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۷۵۰ ریال جریمه از سوی تعزیرات حکومتی صادر شد که متخلفین باید آن را پرداخت کنند.

 

آهنی با اشاره به اینکه بازرسی ها با هدف اصلاح نظام توزیع عادلانه و تنظیم بازار صورت گرفت، اظهارکرد: عمده تخلف ها گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه صورت حساب بود.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا با بیان اینکه در قالب این طرح ۵۲ گشت مستقل و ۱۵ گشت مشترک با همکاری ادارات و دستگاه های ذیربط انجام شد، افزود: در مدت یاد شده همچنین ۲۶ شکایت و گزارش های مردی به ستاد خبری اداره صمت آستارا واصل شد که مورد رسیدگی قرار گرفتند.

 

 آهنی گفت: مردم هرگونه تخلف اقتصادی را به شماره ۱۲۴ واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان اقتصادی برخورد شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار