شهردار کرج با اشاره به افتتاح پارک «امید» در ورودی جاده چالوس، گفت: دیوار عمودی سبز واقع در این پارک نیز بهره برداری شده است.
کد خبر: ۸۶۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 21 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» علی اصغر کمالی زاده در مراسم افتتاح پارک امید واقع در بلوار جانبازان کرج، اظهار کرد: فضایی که در آن پارک امید احداث شده طی سالیان گذشته باعث گلایه اهالی شهرک بعثت بود زیرا این فضا موجب لرزش خانه‌هایشان و ترک‌هایی در بناها می‌شد.

 وی با تاکید بر اینکه با اجرای پروژه پارک امید پایدارسازی منازل مسکونی شهرک بعثت نیز عملیاتی شد، گفت: عملیات اجرای احداث این پارک و دیوار عمودی آن از سال ۹۲ آغاز شد، علاوه بر ساخت دیوار عمودی نیز یک هکتار زمین که مقرر بود تبدیل به پایانه و ترمینال مسافری بین شهری شود با تصمیم خوب شورای شهر کرج برای ساخت پارکی نوین اختصاص یافت.

 شهردار کرج اشاره کرد: اگر پارک امید را امسال راه اندازی می‌کردیم نیازمند ۷۰ میلیارد تومان اعتبار داشت در حالی که عملیات اجرایی این پارک از سال ۹۷ و با اعتباری ۳۰ میلیاردی آغاز و به بهره برداری رسید.

 کمالی زاده با بیان اینکه پارک امید در ابتدای محور کرج - چالوس احداث شده که یکی از محورهای مواصلاتی مهم کشور است، گفت: مسافران در راه برگشت از شمال گاهی در ساعات پایانی شب به ابتدای محور در کرج می رسند که می‌توانند از فضای این پارک استفاده کنند.

 وی اضافه کرد: برای اجرای پروژه‌های انسان محور و تحقق شهری پایدار تلاش می‌کنیم. برای ۲۰ هفته برنامه ریزی شده که پروژه‌های عمرانی، فضای سبز، محیط زیستی و فرهنگی در شهر افتتاح شود در سال جاری با بهره برداری از این پروژه‌ها گام مهمی برای رفاه شهروندان بر می‌داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار