دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: در گذشته با دور دور زدن ماشین‌های لوکس در اواخر شب برخورد می‌شد اکنون نیز با مشاهده این موارد جریمه سنگینی در انتظار آن‌ها است.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 21 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» حسن مددی در نشست مطبوعاتی که به مناسبت  هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: در دادستانی کرج تلاش شده که مشکلات مردم را شناسایی و به‌عنوان مدعی العموم به مشکلات ورود کنیم.

وی با بیان اینکه در سایت دادگستری استان البرز قسمتی برای ثبت مشکلات مردم دیده شده است، افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت دادگستری مشکلات خود را با ما درمیان بگذارند.

 دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به اینکه افزایش قیمت مسکن از جمله مواردی بود که دغدغه بسیاری شهروندان البرزی نیز بود، بیان کرد: این افزایش قیمت مشکل کشوری بوده و تنها مربوط به کرج و یا استان البرز نبوده است.

 مددی عنوان کرد: برای حل این مشکل با سایت‌های ارائه کننده آگهی‌های فروش و اجاره مسکن صحبت شده که قیمت مسکن را در آگهی‌های خود قید نکنند چرا که سبب افزایش بیش از حد قیمت‌ها می‌شود.

وی در خصوص برخورد با دور دور کردن شبانه ماشین‌های لوکس در کرج، تصریح کرد: در گذشته به دلیل مزاحمت و ایجاد آلودگی صورتی که ایجاد می‌کردند با این افراد برخورد می‌شد و در حال حاضر نیز اگر این موارد مشاهده شود جریمه سنگین و توقیف ماشین ها به مدت طولانی در پارکینگ در انتظار آنها است.

دادستان عمومی و انقلاب کرج در پاسخ  به سوال مبنی بر پرونده در دادسرا بیان کرد:  سازمان نظام پزشکی استان البرز پرونده‌ای در دادسرا ندارد اما پرونده یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در دادسرا درحال بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار