پسر جوان در اقدامی هولناک با ضربات شیشه پدرش را در کرج به قتل رساند و گلو، گوش و انگشتان پدرش را با شیشه برید.
کد خبر: ۸۶۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 20 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» ساعت ۴:۵۰ سحرگاه جمعه ۱۶ خرداد امسال سر و صدای درگیری پسر جوان با پدرش در ساختمانی منطقه پیش آهنگی حصارک کرج سکوت را در ساختمان شکست و اهالی ساختمان که بار‌ها شاهد درگیری پسر جوان با پدرش بودند برای کمک به جلوی در خانه مرد ۶۵ ساله به نام مرتضی رفتند.

 قتل هولناک پدر

صحنه هولناکی پیش روی اهالی ساختمان رقم خورده بود، پلیس و عوامل اورژانس در محل حاضر شدند و پسر ۴۵ ساله که میثم نام دارد به جرم قتل هولناک پدرش دستگیر شد.

 پدر خانواده با ضربات شیشه به قتل رسیده بود و پسر جوان پس از قتل با شیشه اقدام به بریدن گلو، گوش و انگشت دست پدرش کرده بود و جسد این پدر غرق خون روی زمین افتاده بود.

 یک شب قبل از قتل

مرتضی ۶۵ ساله برای دیدن دخترش به خانه دامادشان در منطقه ورامین رفته بود و شامگاه پنج شنبه با توجه به اینکه پسرش سابقه بیماری روانی دارد و احتمال می‌داد به خاطر نخوردن قرص هایش برای اهالی ساختمان ایجاد مزاحمت کند یا با کسی درگیر شود تصمیم به بازگشت به خانه گرفت.

 دلشوره عجیبی به دل پدر افتاده بود و با همه مخالفت‌هایی که دختر مرتضی داشت پدر خانواده تصمیم به بازگشتن به خانه گرفت و قبل از خارج شدن از خانه دامادش به دخترش گفت که اگر خبری از من نشد با پلیس تماس بگیرید.

 گویا پدر به دلش افتاده بود که این آخرین دیدار با خانواده اش است و از ورامین به سمت کرج حرکت کرد و به خانه اش بازگشت.

 صحنه قتل پدر در کرج

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که پدر خانواده پس از اینکه به خانه اش در منطقه پیش آهنگی حصارک باز می‌گردد با عصبانیت پسرش روبرو می‌شود و میثم با که یک بیمار روانی است با پدرش درگیر می‌شود و در این صحنه میثم با شکستن شیشه روی میز خشونت خودش را نشان داد و با برداشتن یک تیکه از شیشه شکسته شده به سمت پدرش حمله می‌کند و در ابتدا گلوی پدرش را با شیشه می‌برد و پس از قتل اقدام به بریدن گوش و انگشت پدرش می‌کند.

 اعترافات پسر دیوانه

میثم ۴۵ ساله که مدتی در بیمارستان روانی تحت نظر پزشکان بوده و اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارد در همان صحنه جرم به قتل پدرش با ضربات شیشه اعتراف کرد.

ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی کرج در تحقیقات میدانی پی بردند که میثم مشکلات روانی دارد و بار‌ها با اعضای خانواده اش درگیر شده و مدتی نیز در بیمارستان روانی تحت نظر قرار داشته است.

 بنا به این گزارش، بازپرس پرونده پس از تحقیقات در این پرونده هولناک دستور داد تا میثم روانه زندان و پس از آن به بیمارستان روانی منتقل شود تا تحت نظر پزشکان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار