معاون شبکه مخابرات البرز گفت: از آنجایی که که سرقت کابل‌های مسی هوایی اغلب در نیمه شب اتفاق می افتد احتمال نظارت برآنها کاهش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۸۶۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 20 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» فردین پورسبزی اظهار کرد: مشکل سرقت کابل‌های مخابرات در برخی از مناطق کرج مثل حسین آباد مهرشهر، معضلی است که مشترکین زیادی را درگیر کرده است.

وی ادامه داد: البته سرقت کابل‌های هوایی مخابرات که از مس ساخته شده تنها در البرز اتفاق نمی‌افتد و به نوعی همه استان‌ها با آن درگیر هستند.

وی افزود: منطقه حسین آباد مهرشهر جزو مناطقی است که بنا شده طرح بازآفرینی شهری در آن اجرایی شود به همین دلیل به دنبال آن هستیم که همزمان با اجرای این طرح کابل‌های تلفن این منطقه را فیبر نوری و زمینی کنیم تا دیگر شاهد سرقت آنها نباشیم.

این مسئول اضافه کرد: از آنجایی که که سرقت کابل‌های مسی هوایی اغلب در نیمه شب اتفاق می افتد احتمال نظارت برآنها کاهش پیدا می‌کند.

پور سبزی تاکید کرد: بارها و بارها بعد از سرقت کابل‌های تلفن در این منطقه کابل جدید نصب کرده‌ایم ولی باز هم به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده سرقت کابل‌های تلفن موضوع را با مخابرات در میان بگذارند تا با متخلفان برخورد لازم صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار