با حضور سردار قادری:
مسائل و مشکلات وابستگان و بازنشستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار محسن قادری مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.               
کد خبر: ۸۶۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 19 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نشست جمعی از بازنشستگان و وابستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با سردار محسن قادری مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح  کهگیلویه و بویراحمد, حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح  و برخی از مسئولان سپاه فتح استان  در یاسوج برگزار شد.

در این نشست ابتدا فرمانده سپاه فتح  کهگیلویه و بویراحمد به بیان برخی از مشکلات بازنشستگان سپاه فتح  استان پرداخت و گفت: بازنشستگان سپاه انسان های با تجربه و فرهیخته ای هستند که 30 سال از عمر با برکت خود را در راه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی گذراندند و امروز باید به طور ویژه مشکلات آنها مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

سردار حمید خرم دل افزود: مشکلات معیشتی و بیکاری فرزندان، حقوق و مزایا و ...  از جمله مشکلات و دغدغه های بازنشستگان و وابستگان سپاه فتح در کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

وی ابراز داشت: امیدواریم با همکاری کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشکلات دو هزار و 320 بازنشسته سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد حل و فصل شود.
مسائل و مشکلات بازنشستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این نشست با دقت پای درد دل های بازنشستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نشست و در ادامه به سوالات آنها پاسخ داد.

سردار محسن قادری  از راه اندازی برخی معاونت ها در کانون بازنشتگان سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: معاونت سلامت و ورزش به منظور ارتقای سطح سلامت بازنشستگان و وابستگان انها در سپاه راه اندازی شده که امیدواریم بتواند دغدغه های بازنشستگان در این حوزه را پاسخگو باشد.

وی گفت: راه اندازی دوره های آموزشی کسب و کار و چگونگی ورود بازنشستگان به عرصه اقتصاد و توانمندسازی آنها از دیگر برنامه های در دست اجرا  است .

سردار قادری، فعال سازی حق ایثارگری برای بازنشستگان  و همچنین  طرح انفصال از خدمت رضایت بخش با هدف آموزش بازنشستگان در حوزه مسائل اقتصادی  را از دیگر برنامه های کانون بازنشتگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد .

وی بیان کرد: در حوزه سرمایه گذاری برای طرح های اقتصادی  بازنشستگان سپاه نیز پای کار خواهیم بود.

گفتنی است، همسان سازی حقوق ها، افزایش تسهیلات قرض الحسنه به بازنشتگان، موضوع معیشت و اشتغال فرزندان بازنشستگان و ... از جمله دغدغه های وابستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار