اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 29 خرداد
اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 29 خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۶۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 18 June 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 29 خرداد ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 29 خرداد بشرح زیر است :

 کشف 4 کیلوگرم هروئین در آمل 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 4 كيلوگرم هروئین در شهرستان آمل خبر داد. 

سرهنگ "علیرضا ثقفی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از طریق محور هراز ، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، تصریح کرد: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر به این استان شناسایی کردند .

سرهنگ ثقفی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل، در عملیاتی ضربتی خودروی متهمان متوقف و 4 نفر از سرنشینان آن که به صورت باندی فعالیت می کردند، دستگیر شدند.

ثقفی از کشف 4 کیلو گرم هروئین در بازرسی از خودروی این سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بابيان اينکه مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: ره آورد مواد مخدر تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

 

دستگيري سارق کابل‌ برق با 30 فقره سرقت در بابلسر 

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر، از دستگيري سارق کابل‌ برق و کشف 30 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسین اسدی" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت کابل برق در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرسان بابلسر، افزود: با تقویت واحد‌هاي گشتی، ماموران کلانتری11 این شهرستان سارق را شناسايي و در يک اقدام ضربتي و غافلگيرانه دستگير كردند.

سرهنگ اسدی، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی ها به 30 فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان اعتراف كرد و پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر در پایان خاطرنشان كرد: شهروندان هشدارها و آموزش‌هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند.

 

 

دستگیری 2 قاچاقچی موادمخدر در سوادکوه 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف 2 و نیم کیلو گرم موادمخدر از 2 عامل افیونی در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ " عبدالله اکبری " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط 2 عامل افیونی در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: مأموران پس از انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .

سرهنگ اکبری از کشف 2 کیلو و 500 گرم تریاک در بازرسی از مخفیگاه این سوداگران مرگ خبر داد و خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سوادکوه در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کرده و در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

 

دستگیری سارق منزل با 8 فقره در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 2 سارق منزل و کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده "در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار پلیس آگلاهی این فرماندهی قرار گرفت .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی به سارق سابقه دار در این شهرستان مشکوک و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "حسن زاده"، خاطر نشان کرد : متهمان در بازجویی ها تاکنون به 8 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

 

 

توقیف خودرو حامل 21 کیلوتریاک در شهرستان نور 

فرمانده انتظامی شهرستان نور از شناسایی و توقیف خودرو حامل موادمخدر و کشف 21 کیلو گرم تریاک خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد زمان شالیکار" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد درامر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی متهم به موادمخدر شدند و با هماهنگی قضائی این فرد را مورد تعقیب ومراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، اظهار کرد: ماموران متهم را که با یک دستگاه خودرو سواری در حال تردد از مسیر تهران به شمال بوده شناسایی و در عملیاتی ضربتی خودروی وی را متوقف کردند.

سرهنگ شالیکار، اظهار کرد: در بازرسی از خودروی متهم 21 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد

 

 کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 3 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی این فرماندهی از دپو و استفاده از چوب های جنگلی قاچاق در یکی از کارگاه های صنایع چوبی با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متصدی این کارگاه را دستگیر و در بازرسی از کارگاه وی 3 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار همچنین، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

 

 

کشف 15 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بهشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: در اجرای این طرح ماموران کلانتری 11 پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 7 سارق در این شهرستان شدند .

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 15 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، کشف یک تن چوب قاچاق و توقیف 13 دستگاه موتورسیکلت را ازدیگراقدامات این فرماندهی دراجرای این طرح برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ضمن قدرداني ازمشارکت مردم و دستگاه های دولتی در تامین امنیت جامعه ازشهروندان خواست: هشدارهاو آموزش پلیسی راجدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی110اطلاع دهند.

 

 

دستگیری 5 سارق حرفه ای منزل در كلاردشت 

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از انهدام باند سرقت منزل با 17 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "قاسم عزيزي كراني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک باند 5 نفره سرقت در این شهرستان شدند .

سرهنگ عزیزی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

عزیزی با اشاره به دستگیری 2 مالخر اموال سرقتی، از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و توقیف 2 خودرو در ادامه این عملیات خبر داد و گفت: تلاش براي كشف ساير اموال مسروقه نيز ادامه دارد.

وی همچنین، اظهار داشت: متهمان ضمن اعتراف به 17 فقره سرقت منزل در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت در پايان با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

 

کشف 20 فقره سرقت در جویبار 

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 12سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 20فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و ...در این شهرستان اعتراف کردند .

وی همچنین اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات 9موتور سیکلت و 31خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

 

ارتباط فرمانده انتظامي مازندران با مردم از طریق تلفن 197 

سردار" مرتضی میرزایی" فرمانده انتظامي استان روز دوشنبه 2 تیرماه با حضور در سامانه 197 به صورت تلفنی با شماره 197 پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم استان خواهد بود . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در راستاي پاسخگويي و رسيدگي به مشكلات مردم شریف استان مازندران روز دوشنبه 2 تیرماه از ساعت 10 تا 12 ظهر سردار " مرتضی میرزایی " فرمانده انتظامي استان مازندران از طريق تلفن 197 پاسخگوي سوالات و درخواست هاي مردم خواهد بود.

در اين اطلاعيه از كليه هم استاني هاي عزيز دعوت شد تا به صورت تلفنی و شماره تلفن 197 با ارائه نقطه نظرات، انتقاد، شکايت، پيشنهاد، تقدير و تشکر، پليس را در تامين نظم و امنيت بهتر و آسايش بيشتر جامعه ياري کنند.

خبر: سلمان مهدوی خبرنگار تابناک

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار