اخبار نیروی انتظامی مازندران
اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 26 خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۶۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۴ 16 June 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 26 خرداد ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 26 خرداد بشرح زیر است :

پاداش خدمت بی منت، نزد خداوند تعالی محفوظ است

 در پی درگذشت سروان رضا پارسافر رئیس کلانتری رویان نور، فرمانده انتظامی استان مازندران در راس هیئتی از مسئولان انتظامی با حضور در منزل این مرحوم در شهرستان "محمودآباد" با خانواده اش دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی عصر روز گذشته در راس هیئتی متشکل از رئیس عقیدتی سیاسی استان، معاون اجتماعی، معاون نیروی انسانی ، فرماندهان انتظامی شهرستان های "محمودآباد و نور" با حضور در منزل مرحوم پارسا فر با خانواده وی دیدار و گفت وگو کرد.

این گزارش حاکی است، در این دیدار سردار میرزایی ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک را به خانواده آن مرحوم و بازماندگان تسلیت گفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه خدمت در لباس مقدس نیروی انتظامی یک افتخار و توفیق الهی است که نصیب هرکس نمی شود، افزود: خدمات رسانی به مردم و تلاش برای حفظ نظم و امنیت در جامعه اسلامی از جایگاه و ارزش والایی برخوردار است .

سردار میرزایی با بیان اینکه اجر و پاداش خدمت بی منت مجاهدان فی سبیل لله در نزد خداوند تعالی محفوظ است، افزود: همکار گرامی سروان" رضا پارسافر" از جمله همین مجاهدان فی سبیل الله بودند که زحمات زیادی در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از ارزش های انقلاب و دفاع از میهن اسلامی کشیده اند که بی شک جایگاه رفیع و بلندی نصیب وی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان ضمن تسلیت درگذشت این همکار گرامی، برای بازماندگان صبر و برای آن عزیز سفر کرده مغفرت الهی و علو درجات را از درگاه خداوند متعال آرزو کرد.

   محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از فردا سه شنبه 27 خردادماه تا روز یکشنبه اول تیرماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا قدمی" اظهار داشت : به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر فردا سه شنبه 27 خردادماه تا ساعت 6 صبح روز یک شنبه اول تیرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور "كرج- چالوس"، تصریح کرد: تردد خودروها از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت جنوب ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ همان روز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از جنوب به شمال یک طرفه می شود.

وی افزود: تردد خودروها از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد روزهای پنج شنبه ، جمعه و شنبه 29- 30 و 31 خردادماه از کرج به شمال ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد همین روزها تردد از مرزن آباد به سمت جنوب یک طرفه می شود.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلر ها از محور هراز، عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ خردادماه تا ۲ بامداد روزیکشنبه اول تیرماه ممنوع است.

وی اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد روز های جمعه و شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲ بامداد همین روزها تردد از آب اسک به سمت تهران یک طرفه می شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت تردد در محور سوادکوه، عنوان داشت: تردد تریلی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۰ خردادماه از شمال به جنوب و بالعکس در این محور ممنوع است.

سرهنگ قدمی تاکید کرد: برابر وضعیت میدانی ترافیک احتمال تغییر یا لغو و یا ایجاد محدودیت های جدید متصور است و حاملان مواد سوختی و غذایی و فاسد شدنی از محدودیت مستثنی هستند.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

کشف ماهی خاویار ی قاچاق در قائم شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف ماهان خاویاری قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی با اعلام این خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملي، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی شهرستان در پي کسب خبری مبني بر فعالیت افردی در امر خرید و فروش ماهيان خاوياري در بازار ماهي فروشان شهرستان، موضوع را در دستور کار قرار دادند .

وی تصریح کرد: با هماهنگی عوامل يگان حفاظت منابع آبزيان و هدايت اطلاعاتي و عملياتي پليس آگاهی در عملیات مشترک از بازار ماهي فروشان بازديد شد که در نتيجه یک کیلوگرم ماهي خاوياری در چهار قوطی بسته بندی شده و یک قطعه ماهی اوزن برون به وزن چهار کیلوگرم از متهمان به قاچاق کشف شد .

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اینکه ارزش ريالي ماهیان خاویاری مکشوفه 400 میلیون ریال برآورد شد، افزود: کليه اموال مکشوفه به عوامل يگان منابع آبزيان تحويل شد.

 

کشف 6 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 6 تن چوب آلات جنگلي قاچاق با دستگیری متهم به قاچاق چوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ ناصر علی صفر پوربا اعلام اين خبر، افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری و دپوی چوب جنگلی قاچاق در کارگاهی در بخش "هولار" بلافاصله ماموران فرماندهی انتظامی بخش به محل موردنظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی هولار در بازرسی از محل مورد نظر 6 تن چوب جنگلی قاچاق را که متهم به صورت غير قانوني از جنگ های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف کردند.

سرهنگ صفرپور، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند

تقدیر و تشکر امام جمعه بهشهر از عملکرد نیروی انتظامی

امام جمعه شهرستان بهشهر از تلاش‌های شبانه روزی مجموعه انتظامی این شهرستان در حوزه برقراری نظم وامنیت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "حجت الاسلام عرب علی جباری"، گفت: امنیت یکی از ضرورت هاست و یکی از دستگاه هایی که از همان ابتدا با ورود ویروس منحوس کرونا در میدان حاضر شد، نیروی انتظامی بود.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی علاوه بر وظیفه ذاتی خود یعنی حفظ و برقراری نظم و امنیت در راستای ارائه خدمات مبارزه با ویروی منحوس کرونا پا به پای دیگر دستگاه های مرتبط قدم برداشت.

امام جمعه شهرستان بهشهر در پایان از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت و پاسداری از جان و مال مردم تقدیر و تشکر کرد.

 

دستگیری سارق مغازه در فریدونکنار

فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار از دستگيري سارق مغازه با 7 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "حسن هاشم پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، تصریح کرد: ماموران با يک سري اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه متهم را شناسايي و در عملیاتی ضربتی دستگیر گردید .

سرهنگ هاشم پور با بیان اینکه متهم در بازجويي و تحقيقات به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد، اظهار داشت: این سارق حرفه ای پس از تشکيل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار به شهروندان توصیه کرد:ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را سريعاً با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

کشف تجهیزات استخراج ارز دیجیتال در ساری

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف 24 دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال در شهرستان ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" مسعود تقدیسی" با اعلام این خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستاي تحقق شعار سال 99 مبني بر جهش توليد و حمايت از توليدات داخلي، ماموران انتظامی کلانتری 14 شهرستان ساري در پي کسب خبری از اداره برق شهرستان مبني بر اينکه يکي از مشترکان برق به صورت غيرقانوني و از پشت کنتور برق مصرفي خود را با مصرف بالا تامين مي کند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات و تحقیقات میدانی ماموران انتظامی با همکاری کارشناسان پلیس آگاهی استان و در حضور نمايندگان اداره برق برای بررسي موضوع به یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری عزیمت کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد مورد نظر با اجاره 2 باب مغاره از چند ماه قبل به صورت غير قانوني با استفاده از برق پشت کنتور اقدام به توليد ارز ديجيتالي مي کند.

سرهنگ تقدیسی، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازديد از این محل دریافتند، متهم با 2 باکس بزرگ چوبي به نئوپان چسبيده و پيچ کاري شده و با سيم هاي برق فشاري قوي که از پشت کنتور گرفته شده اقدام به توليد ارز مي کند.

وی از کشف 46 دستگاه ماينر و تجهيزات مربوطه در این عملیات خبر داد وافزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ريالي کشفیات 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است که کليه اموال به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليکي تحويل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و استفاده غیرقانونی از برق اقرار کرد، افزود: در این خصوص پرونده تشکيل قضائی تشکیل و موضوع در دست بررسی است.

خبر : سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار