حمید صالحی:
به گزارش تابناک سمنان: حمید صالحی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان از انجام ۸۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان طی دو ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 15 June 2020

قم| بازرسی از حدود 65 هزار واحد صنفی تولیدی در قم » رویداد ایران ...

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان دامغان در نشستی که با حضور فرماندار برگزار شد گفت: طی دو ماه ابتدایی سال جاری 850 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دامغان انجام گرفته است که 96 مورد تخلف کشف شده است.

وی اظهار کرد: قیمت های 100 قلم کالا بصورت روزانه رصد می شود و با توجه به وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم ، بازرسان اداره صمت بصورت مستمر بر قیمت ها در بازار نظارت می کنند.

حمید صالحی همچنین تصریح کرد: عمده ترین تخلفات کشف شده ، گرانفروشی ، احتکار و عدم درج قیمت و نصب نرخنامه می باشد که پرونده این تخلفات به ارزش ریالی افزون بر 250میلیون ریال تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش تابناک سمنان در ادامه فرماندار شهرستان دامغان از اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بازدید نمود.

در این بازدید علی اصغر مجد فرماندار دامغان ضمن ارائه مطالبی پیرامون وظایف مهمی که این اداره بر عهده دارد ، بر کنترل و نظارت بر قیمت های اجناس تاکید کرد

در پایان هریک از کارکنان اداره درخصوص وظایف کاری در بخش های مختلف ، تولید ، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اشتغال موارد و پیشنهاداتی را ارائه دادند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار