کد خبر: ۸۶۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 15 June 2020
توفیقی با بیان اینکه تاکنون در مورد افزایش کرایه تاکسی‌ها، ابلاغی نشده و تاکسی‌ها نباید اقدام به افزایش خودسرانه کرایه کنند گفت: خودروهایی که اقدام به افزایش خودسرانه کرایه کنند در مرحله اول جریمه و در مرحله دوم خودرویشان توقیف می‌شود.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «داوود توفیقی» صبح امروز(یک‌شنبه، ۲۶ خرداد) در جلسه تنظیم بازار که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: تامین به موقع کالاهای اساسی موردنیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.

 

معاون عمرانی فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه برخی از کالاها که توسط شرکت‌ها وارد شهرستان می‌شود چون بر روی آنها قیمت درج شده پس فروشنده نمی‌تواند در قیمت آن دخل و تصرف داشته باشد افزود: برخی از کالاها در شهرستان ارائه می‌شود و جزء کالاهای اساسی مردم است که باید حتما بر روی آن کنترل صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه کیفیت کالاها هم مورد تاکید است گفت: در برخی از موارد کم‌فروشی دیده می‌شود که کارگروه بازرسی باید کنترل این موضوع هم مورد نظر داشته باشد.

 

توفیقی تصریح کرد: اکثر کاسب‌ها محترم هستند و می‌خواهند روزی حلال برای خانواده‌شان ببرند اما ممکن است برخی از فروشندگان باشند که به دلیل وضعیت کشور، کم‌فروشی و یا گران‌فروشی کنند.

 

معاون عمرانی فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه بازرسان بر قیمت‌گذاری و نحوه توزیع کالاها و ارائه خدمات توجه ویژه داشته باشند خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، رعایت مسائل بهداشتی از سوی واحدهای فعال به ویژه توزیع کنندگان مواد غذایی، نانوایی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اولویت قرار داشته و بازرسان شبکه بهداشت با جدیت با موارد تخلف برخورد کنند.

 

وی با بیان اینکه تا کنون در مورد افزایش کرایه تاکسی‌ها، ابلاغی نشده و تاکسی‌ها نباید اقدام به افزایش خودسرانه کرایه کنند اظهار کرد: خودروهایی که اقدام به افزایش خودسرانه کرایه کنند در مرحله اول جریمه و در مرحله دوم خودرویشان توقیف می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار