علی اکبر سپهری وفا با بیان اینکه قیمت هرکیلو نرمه گوشت گوسفندی در بازار ۱۲۵ هزار تومان است، تصریح کرد: در ماه گذشته شاهد افزایش قیمت ۱۰ هزار تومانی در هر‌کیلو گوشت بوده‌ایم.
کد خبر: ۸۶۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸ 10 June 2020
رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: از ماه‌های گذشته تا کنون بازار گوشت قرمز به حالت کساد و رکود درآمده است.

به گزارش تسنیم، سپهری وفا اظهار داشت: تعطیلی تالار‌ها و رستوران‌ها و از طرفی هم قیمت بالای گوشت قرمز سبب کمبود تقاضا برای این نوع کالا شده است.

وی با بیان اینکه قیمت هرکیلو نرمه گوشت گوسفندی در بازار ۱۲۵ هزار تومان است، تصریح کرد: در ماه گذشته شاهد افزایش قیمت ۱۰ هزار تومانی در هر‌کیلو گوشت بوده‌ایم.

رئیس اتحادیه قصابان با اشاره به اینکه قیمت هرکیلو گوشت نرمه و مخلوط گوساله نیز بین ۷۸ تا ۹۰ هزار تومان است، ابراز کرد: تقاضای مردم برای خرید گوشت گوساله بیشتر از گوسفندی است.

سپهری وفا از کاهش تعداد کشتار دام بخاطر کمبود تقاضا خبر داد و گفت: روزانه ۳۵۰ راس گوسفند و ۴۰ راس گاو کشتار می‌شود. قیمت هرکیلو گوسفند زنده ۸۲ هزار تومان و گوساله نیز ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان است.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگو از افزایش قیمت گوشت منجمد در سطح بازار خبر داد و اظهار داشت: توزیع فراوان این نوع گوشت در بازار از افزایش غیرمنطقی گوشت گرم جلوگیری می‌کند.

رئیس اتحادیه قصابان همدان با تاکید بر اینکه از سال گذشته بخش عمده گوشت منجمد توسط بخش خصوصی وارد می‌شود، تصریح کرد: با این حال قیمت و میزان توزیع این نوع گوشت در بازار بر عهده سازمان صمت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار